300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

مقالات

۱۰ روش قطعی شناسایی و تشخیص عینک اصل از تقلبی

تشخیص عینک اصل از تقلبی

آیا تا به حال عینک اورجینال خریداری کرده اید و بعدها متوجه تقلبی بودن آن شده باشید؟ این خرید یک تجربه ناامید کننده و بسیار بدی است که می تواند موجب ناراحتی شما شود. اما چگونه می توانید تفاوت بین عینک های واقعی و تقلبی را تشخیص دهید؟ راه های تشخیص عینک اصل از تقلبی چیست؟ عینک های اورجینال یکی از لوازم جانبی مد هستند و بسیاری از مردم مایلند برای آن قیمت بالایی بپردازند. متأسفانه، این امر منجر به افزایش فروش عینک های تقلبی به صورت آنلاین و در فروشگاه ها شده است. تشخیص این عینک های تقلبی دشوار است و بسیاری از افراد ناآگاهانه آن ها را خریداری می کنند.

اگر می‌خواهید قربانی عینک‌های تقلبی نشوید، مهم است که بدانید به دنبال چه چیزی باشید. در این مقاله، نکات و ترفندهایی را مرور می کنیم که به شما کمک می کند عینک های تقلبی را بشناسید. با این دانش، می توانید با اطمینان خرید کنید و مطمئن شوید که معامله واقعی را انجام داده اید.

عینک آفتابی تقلبی در مقابل اصل

هنگام تجزیه و تحلیل بسته بندی برای تعیین تقلبی بودن عینک های طراح، به بارکد یا کد سریال نگاه کنید و آن ها را با دفترچه راهنما مطابقت دهید. همچنین مشخصات سازنده را روی بسته بندی بیابید. جزئیات زیر باید روی بسته بندی شما وجود داشته باشد:

  • شماره مدل
  • اندازه قاب
  • رنگ لنز
  • کشور سازنده

اگر هر یک از این موارد وجود ندارد یا اگر کلمات روی بسته بندی شما اشتباه نوشته شده باشد، به احتمال زیاد یک محصول فیک دارید. انتخاب عینک آفتابی اصل به چند دلیل ضروری است.

  • در مرحله اول، عینک آفتابی اصل دارای لنزهای معتبری است که محافظت بهینه را در برابر اشعه‌های مضر UV ارائه کرده و از چشمان شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند. لنزهای عینک آفتابی ارزان یا تقلبی اغلب فاقد محافظت مناسب در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند که چشمان شما را در معرض خطر قرار می دهد.
  • ثانیاً، عینک‌های آفتابی اصل با مواد درجه یک و ساختار عالی ساخته شده‌اند که دوام و طول عمر آن‌ها را تضمین می‌کند. با سرمایه گذاری روی چیزهای اصل، از شیوه های تجاری اخلاقی حمایت کرده و به مبارزه با تولید و توزیع کالاهای تقلبی کمک می کنید.

در نهایت، انتخاب عینک آفتابی اصلی از نظر سلامت چشمان، کیفیت و ارزش پول می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه باشد.

راه های تشخیص عینک اصل از تقلبی چیست؟

تشخیص یک عینک اصل از تقلبی فقط نیاز به دقت در جزئیات دارد. اگر قصد خریدن یا از قبل خریدی داشته اید که احتمال می‌دهید اورجینال نباشند، ویژگی‌های زیر را بررسی کنید.

۱. برندسازی

راه های تشخیص عینک اصل از تقلبی

یکی از شاخص‌های اصلی برای تشخیص عینک اصل از تقلبی، برند است. عینک‌های آفتابی اصل لوگو، نام تجاری و سایر علائم قابل شناسایی خود را بر روی قاب، لنزها و قاب‌های خود به وضوح نشان می‌دهند. عینک‌های آفتابی تقلبی اغلب سعی می‌کنند از خصوصیات برند تقلید کنند، اما ممکن است از نظر دقت کیفیت پایینی داشته باشند.

لوگو، فونت و قرارگیری عناصر برندینگ روی عینک آفتابی اصل را به دقت بررسی کنید. همچنین بررسی کنید که شماره مدل و اندازه قاب با وب سایت یا کاتالوگ برند مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، فریم‌های اصلی اغلب با اسناد همراه مانند راهنمای مراقبت یا ضمانت‌نامه ارائه می‌شوند که مشروعیت آن‌ها را بیشتر تقویت می‌کند.

۲. بسته بندی

بسته بندی عینک های اصل

این ویژگی می تواند یک راه آسان برای تشخیص عینک اصل از تقلبی باشد. عینک آفتابی اصل معمولاً با بسته بندی با طراحی خوب همراه است که باید شامل جزئیاتی مانند نام تجاری، لوگو و اطلاعات محصول باشد.

عینک های تقلبی ممکن است کیفی داشته باشند که به نظر شبیه به اصل آن باشد. در این موارد کارخانه هایی که محصول فیک تولید می کنند به جزئیات توجهی ندارند. به دنبال نشانه هایی از چاپ ناخوانا، غلط املایی، یا ناهماهنگی در شماره مدل، اندازه گیری اندازه قاب، رنگ و طرح باشید.

عینک‌های اصلی ممکن است شامل لوازم جانبی مانند پارچه‌های تمیزکننده میکروفیبر مارک دار، کیف‌های محافظ و راهنمای محصول باشند.

۳. کیفیت و دوام لنز

تشخیص عینک های فیک
شفافیت و دوام لنزها از عوامل ضروری در تشخیص عینک اصل از تقلبی است. عینک آفتابی اصل، لنزها از مواد درجه یک ساخته شده که شفافیت نوری عالی و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند.

لنزهای اصلی اغلب دارای رنگ بندی دقیق، رنگ ثابت و پوشش های مقاوم در برابر خش هستند. برای ارزیابی کالیبر لنزها، آن ها را در شرایط نوری مختلف، برای داشتن نقص، وجود برچسب محافظ بررسی کنید.

مطالعه بیشتر: راهنمای جامع تأثیر UV و اهمیت حفاظت از چشم

۴. مواد استفاده شده در قاب و تولید آن

تشخیص عینک اصل
یک جفت قاب بادوام با ساخت و ساز مناسب، شاخصی مهم از اصالت است. برندهای معروف استفاده از مواد بادوام مانند استات و فلزات گرانبها را در اولویت قرار می دهند. این مواد نه تنها طول عمر را تضمین می کنند بلکه یک تناسب راحت را نیز فراهم می کنند.

عینک های تقلبی ممکن است از مواد ضعیف ‌تری استفاده کنند که به راحتی شکسته می شود. فریم ها و لنزها را از نظر ساختار محکم، لبه های صاف و تراز دقیق بررسی کنید.

عینک اصل اغلب توجه دقیقی به جزئیات از نظر طراحی، تقارن و ساخت کلی عینک دارند.

۵. لولا، پیچ و پل بینی

لولا، پیچ و پل بینی عینک های اصل
جزئیات موجود در لولاها، پیچ ها و پدهای بینی یکی دیگر از راه های تشخیص عینک اصل از تقلبی است. این ویژگی چیزهای زیادی را در مورد اصالت عینک آفتابی نشان می دهد.

یک عینک اصل دارای تجهیزات درجه یک با لولاهایی با عملکرد خوب است که بدون هیچ گونه صدای جیر یا مقاومتی باز و بسته می شود. عینک‌های اصلی نیز از پیچ‌هایی استفاده می‌کنند که به درستی سفت شده‌ و هنگام استفاده احساس شل شدن یا لرزش ندارید. همچنین فریم بدون زحمت بسته می شود.

پدهای بینی در عینک های اصل اغلب از مواد نرم و راحت ساخته می‌شوند که بدون ایجاد ناراحتی برای کاربر، تناسب مطمئنی را ایجاد می‌کنند.

عینک‌ های تقلبی ممکن است لولاهایی با ساختاری ناپایدار یا سست داشته و پیچ‌ها شل باشند یا به‌طور کلی نقص‌هایی در کیفیت ساخت داشته باشند. این نقص‌ها ممکن است شامل لولاهای ضعیف که به سرعت خراب می‌شوند، پیچ‌های کم‌کیفیت یا حتی پیچ‌هایی که به درستی نصب نشده‌اند و همچنین پل بینی کیفیت پایین داشته باشند. این مسائل باعث می‌شود که عینک‌های تقلبی از نظر ساختاری و کیفیتی با عینک‌های اصلی تفاوت داشته و ممکن است در استفاده روزانه با مشکلاتی روبرو شوند.

مطالعه بیشتر: معرفی جامع مدل های عینک بازیگران مطرح دنیا

۶. ملاحظات امتیاز قیمت

قیمت گذاری یا هزینه می تواند یک شاخص با ارزش در تشخیص عینک اصل از تقلبی باشد. در حالی که خرید عینک با تخفیف وسوسه انگیز است، به خصوص از خرده فروشان غیرمجاز یا بازارهای آنلاین، اما ضروری است که در این مواقع احتیاط کنید.

تفاوت قیمت قابل توجه در مقایسه با قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده می تواند یک علامت خطر باشد. قیمت های غیر واقعی پایین ممکن است نشان دهنده محصولات تقلبی باشد.

هنگام خرید عینک، به‌ویژه از برندهای معتبر، از فروشندگان مجاز تهیه کنید و مراقب معاملاتی که بیش از حد خوب به نظر می‌رسند باشید.

۷. توجه به جزئیات

به دنبال جزئیات کوچک و در عین حال مهم مانند حکاکی های دقیق، رنگ بندی ثابت و پایان‌کار بدون نقص و با کیفیت باشید. عینک های اصل تمام تلاش خود را برای تضمین کیفیت و اصالت محصولاتشان می‌کنند و به دقت به هر جزئی از فرآیند تولید و کنترل کیفیت توجه ویژه ای دارند.

چرا انتخاب عینک آفتابی اصل اهمیت دارد؟

در پایان، انتخاب عینک اصل برای محافظت از چشمان شما و سرمایه گذاری روی یک محصول با کیفیت بسیار مهم است.

عینک های اورجینال کیفیت لنز، دوام و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش عالی را ارائه می دهند. با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند برند، کیفیت لنز، مواد، تجهیزات، قیمت و توجه به جزئیات، می توانید با اطمینان عینک آفتابی اصل را تشخیص دهید. اگر در مورد اصل بودن عینک آفتابی خود سوال یا ابهامی دارید کارشناسان ما در بخش پشتیبانی آرمانی ویژن آماده پاسخگوی به سوالات شما هستند.

نحوه تشخیص عینک‌های با کیفیت برای استفاده روزانه

اگرچه عینک های برند به طور کلی تولید عینک‌های با کیفیت بالا دارند و معمولاً مصرف‌کنندگان می‌توانند از این برندها اطمینان داشته باشند که محصولاتی با کیفیت دریافت می‌کنند اما باید به لنزها و فریم ها به صورت جداگانه نگاه کنید. یک فریم با کیفیت بالا برای راحتی عالی است، اما بدون لنزهای خوب، این موضوع واقعا اهمیتی ندارد و بالعکس. در ادامه به بررسی ۷ اصل مهم در تشخیص یک عینک با کیفیت خواهمی پرداخت؛ 

۱- آیا از عینک دست ساز استفاده می کنید؟

شما ممکن است از خود بپرسید: “چرا اهمیت دارد که عینک‌های من با استفاده از ماشین‌ها ساخته شده باشند؟” در حالی که اگر کار به درستی انجام شود، می‌توانید عینک‌های با کیفیت بالا را از طریق دستگاه های مخصوص ساخت عینک بدست آورید، اما عینک‌های دست‌ساز جزئیاتی ریزتر را ارائه می‌دهند که از ماشین قابل دست‌یابی نیستند.

به عنوان مثال، ممکن است ماشین مشکلی در ایجاد یک پالیش صاف برای یک جفت فریم داشته باشد، در حالی که عینک های سفارشی ساخته شده با دست مطمئناً این درخشش را دارند. علائم دیگری که هنگام بررسی دست ساز بودن عینک شما باید به آن توجه کنید، لبه ها و گوشه های صاف و گرد و پیچ های استفاده شده درون فریم و پنهان است. بنابراین نحوه تشخیص عینک های با کیفیت دست ساز بودن آن ها است.

۲- تولید شفاف

تولیدکنندگان عینک‌های برند توانایی و مهارت صنعتگران خود را با تولیدات کیفیت بالا نشان می دهند و این امر را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. راه دیگر برای نحوه تشخیص عینک های با کیفیت این است که به فرآیند تولیدی که برای ساخت عینک شما انجام شده است توجه کنید.

تولیدکنندگان معتبر عینک اطمینان حاصل می‌کنند که کارکنانشان دارای مهارت‌های لازم برای انجام کار هستند، حقوق منصفانه دریافت می‌کنند و در شرایط کاری عالی فعالیت می‌کنند. به عبارتی دیگر شرکت‌ها به رفاه و عدالت در محیط کاری خود توجه دارند و تلاش می‌کنند تا به کارکنانشان شرایط کاری مناسب و ارزشمندی را فراهم کنند. یک تولید کننده خوب همچنین از تأثیرات زیست محیطی خود آگاه است و نحوه انجام وظایف خود را با مردم به اشتراک می گذارد.

۳- لنزهای با کیفیت

یک راه برای نحوه تشخیص عینک های با کیفیت، لنزهای با کیفیت است. در عینک ‌های با کیفیت بالا، علاوه بر فریم راحت و مقاوم، لنزها نیز باید به شما کمک کنند تا تصویر روشن و واضحی داشته باشید، زیرا لنزها بخش حیاتی و مهمی از عینک محسوب می‌شوند. این مهم ترین قسمت یک عینک است. لنزهای با کیفیت از مواد با کیفیت استفاده می کنند. مواد مناسب لنز معمولاً با آخرین فناوری نوری ساخته می‌شوند و پوشش‌هایی تولید می‌کند که تابش نور بیشتری را کاهش داده، از خراشیدگی جلوگیری می‌کند و در برابر لکه مقاوم است.

۴- انواع مختلف لنز

کیفیت لنز نحوه تشخیص عینک های با کیفیت است. انواع مختلفی از لنزها وجود دارد که هر کدام هدف متفاوتی را انجام می دهند. انواع لنزهای اولیه عبارتند از:

  • لنزهای تک دید، بینایی شما را برای یک فاصله کانونی، چه فاصله و چه در مطالعه، اصلاح می کنند، اما نه هر دو.
  • لنزهای پیشرونده برای فاصله و خواندن مناسب هستند و در یک لنز ادغام می شوند. این لنزها بسته به کاربرد مورد نظر شما دارای پیکربندی های مختلفی هستند.
  • لنزهای دوکانونی برای دو فاصله کانونی، یعنی فواصل دور و خواندن، تنظیم می‌شوند. یک خط متمایز بین این دو فاصله کانونی وجود دارد که آن‌ها را از هم تمییز می‌دهد. این لنزها انتقال سریع از دیدن فواصل دور به دیدن نزدیک امکان‌پذیر می‌کنند.
  • لنزهای بدون نسخه، بینایی را اصلاح نمی کنند و فقط برای اهداف زیبایی استفاده می شوند. برخی از لنزهای بدون نسخه از نور آبی محافظت می کنند.
  • صرف نظر از نوع لنز شما، باید مطمئن شوید که لنزهای ساخته شده با بالاترین کیفیت را دریافت می کنید تا از بهترین تصحیح دید ممکن اطمینان حاصل کنید.

۵- لولاهای محکم عملکردی

عامل مهم دیگری که به نحوه تشخیص عینک های با کیفیت کمک می کند، لولاها هستند. تقریباً هر بار که برای رفتن به رختخواب عینک خود را برمی دارید آن را تا می کنید، دوام فریم در اینجا اهمیت زیادی پیدا می کند. لولاهای فریم شما باید در برابر فشار مداوم مقاومت کنند و اگر عینک باکیفیت دارید، این مشکل نباید به وجود بیاید.

اگر پرچ های روی لولاها دست ساز باشند، می توانید متوجه شوید که لولاهای پرچ شده شما با کیفیت هستند. می‌توانید از سازنده بپرسید که آیا فریم‌های شما با استفاده از پرچ‌های دست‌ساز ساخته شده‌اند یا اینکه به طور اتوماتیک در اثر گرما قرار گرفته‌اند و دو نقطه تزئینی روی آن‌ها قرار داده شده‌است تا ظاهر پرچ‌ها را تقلید کند

۶- نوع مواد به کار رفته

نوع مواد استفاده شده در عینک، عاملی است که در نحوه تشخیص عینک های با کیفیت کمک می کند. برخی از با کیفیت ترین مواد عبارتند از:

  • استات: ماده ای همه کاره که تا ۸۰ درصد از مواد تجدیدپذیر مانند پنبه یا چوب تشکیل شده است. این ماده ممکن است به اندازه فلز بادوام نباشد، اما همچنان به خوبی خود را حفظ می کند، راحت است و ظاهری زیبا می دهد.
  • تیتانیوم: یک ماده پایدار، سبک و ضد حساسیت.
  • فولاد ضد زنگ: این ماده معمولاً استفاده نمی شود. زیرا کار با آن چالش برانگیزتر است اما تولیدکنندگانی که این چالش را بپذیرند، به مشتریان خود فریم‌هایی ارائه می‌دهند که از نظر مقاومت، چندین برابر بیشتر از برخی دیگر از فریم‌های موجود در بازار هستند.

وقتی تولیدکنندگان تصمیم می‌گیرند از فلزات استفاده کنند، باید همچنین در الکتروپلیت کردن بدون نیکل سرمایه‌گذاری کنند. این روکش یک عنصر حیاتی است که هنگام خرید فریم فلزی باید به آن توجه کرد. شیشه های فلزی با کیفیت باید آبکاری شوند تا از واکنش های آلرژیک احتمالی جلوگیری شود.

۷- توجه به جزئیات

توجه به جزئیات از دیگر عواملی در نحوه تشخیص عینک های با کیفیت است. اگر به جزئیات برگردیم، جزئیات کوچک روی یک قاب به خوبی نشانگر کیفیت آن ها هستند. جزئیات کوچک مانند شیارهای ضد لغزش و سایر عناصر کاربردی در سراسر نشان می دهد که عینک شما با اطمینان ساخته شده است. این جزئیات در رابطه با عینک‌های سفارشی معمول‌تر هستند، اما برندهای معروف با کیفیت ممکن است این جزئیات را به‌صورت استاندارد در فریم‌های خود ارائه دهند.

جزئیات پنهان انتهایی که پیچیده‌تر اما مطلوب هستند، در ساخت فریم‌ها استفاده می‌شوند. لبه عینک باید باز شود تا لنز‌ها به فریم درج شوند و سپس با استفاده از پیچ‌ها بسته شود.

یکی از جزئیات پیچیده‌تر اما مطلوب در ساخت فریم عینک‌ها جهت نحوه تشخیص عینک های با کیفیت، وجود قطعات انتهایی پنهان است. برای درج لنزها در فریم، لبه عینک باید باز شود و سپس پس از درج لنزها، با بستن قطعات انتهایی، فریم بسته شود. تولیدکنندگان خوب این قطعات انتهایی را به گونه‌ای محکم در رینگ فریم ادغام می‌کنند تا عملکرد عینک را با دقت حفظ کنند.

۸. فروشنده معتبر

یک راه اصولی و مهم دیگری که در تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی باید در نظر داشته باشید این است که عینک خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. به طور معمول، وبسایت‌ها یا فروشگاه‌های معتبر، معمولاً کالاهای تقلبی را به فروش نمی‌رسانند و از این کار خودداری می‌کنند، تا وجهه خود را در نظر مشتریان حفظ کنند. اما فروشندگانی که فروشگاه‌های معتبری ندارند و به اعتماد مشتریان اهمیت نمی‌دهند، همچنین دستفروشان، ممکن است عینک‌های تقلبی را به شما عرضه کنند.

اگر محصولی دارای تخفیفی بسیار بالاست، احتمالاً آن کالا جعلی است. همچنین، هرگز از وب‌سایت‌هایی که سیاست بازگشت کالا را پشتیبانی نمی‌کنند یا اطلاعات تماس خود را ارائه نمی‌دهند، خرید نکنید. زیرا اگر مشکلی پیش بیاید، قادر به تماس با آنها نخواهید بود.

تمام وب‌سایت‌های با اعتبار بخش توضیحات محصول را دارند و محصولات خود را با جزئیات کامل معرفی می‌کنند. همچنین، وب‌سایت‌هایی که عینک‌های معتبر را به فروش می‌رسانند، معمولاً ضمانت نیز ارائه می‌دهند.

مطالعه بیشتر: راهنمای انتخاب بهترین رنگ عینک آفتابی

۹. آزمودن لنز یا شیشه عینک

آزمودن لنز یا شیشه عینک
آزمودن لنز یا شیشه عینک راه دیگری است که در تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی استفاده می شود. جنس لنزهای عینک آفتابی معمولاً از شیشه یا پلی‌کربنات استفاده می‌شود. بسیاری از لنزهای عینک آفتابی از برندهای معتبر از جنس شیشه با کیفیت بالا تولید می‌شوند. اگر لنزهای عینک از جنس دیگری به غیر از شیشه ساخته شوند، ممکن است نشانگر تقلبی بودن آن ها باشد. برای بررسی جنس لنز عینک، می‌توانید به آرامی با پشت ناخن خود به آن ضربه بزنید تا مشخص شود آیا از جنس شیشه است یا نه.

۱۰- بررسی پلاریزه بودن و روش‌های آن

بررسی پلاریزه بودن و روش‌های آن

از دیگر تفاوت عینک اصل و فیک می توان به ویژگی پلاریزه بودن آن اشاره کرد. اگر می‌خواهید در محیط‌های پرنور دید بهتری داشته باشید، باید به ویژگی پلاریزه بودن عینک‌ها توجه کنید؛ زیرا این خصوصیت از انتقال نور زائد خورشید و انعکاسات شدید آن در مکان‌هایی همچون جاده‌های بیابانی و مناطق کوهستانی جلوگیری می‌کند. در ادامه، سه روش ساده برای شناسایی این خصوصیت را معرفی می‌کنیم.

  1. مقایسه دو عینک آفتابی: این روش برای شناسایی پلاریزه بودن یک عینک تأثیر زیادی دارد. برای استفاده از این روش، لنز عینک مورد نظر را در جهت عینکی که پلاریزه است قرار دهید، سپس هر دو را به اندازه ۶۰ درجه بچرخانید. اگر عینک مورد نظر پلاریزه باشد، اجسام اطراف تیره‌تر نمایان می‌شوند؛ در غیر این صورت، عینک مورد نظر پلاریزه نیست.
  2. تست با صفحه‌نمایش کامپیوتر: لنز عینک مورد نظر را در مقابل صفحه‌نمایش کامپیوتر، تلفن همراه یا تبلت قرار دهید و سپس آن‌ها را روشن کنید. در این مرحله، عینک را به اندازه ۶۰ درجه بچرخانید. اگر همه تصاویر و اجسام تیره‌تر شدند، عینک پلاریزه است.
  3. تست روی یک سطح انعکاسی: در این روش، یک سطح را انتخاب کنید که در اثر برخورد با نور درخشان شود، مانند شیشه میز، آینه یا سطوح مشابه. سپس لامپ بالای میز را روشن کنید. در این مرحله، عینک مورد نظر را به گونه‌ای قرار دهید که تنها جسم پشت آن (سطح مورد نظر) را درون شیشه عینک ببینید.

سپس عینک را ۶۰ درجه بچرخانید به گونه‌ای که یکی از لنزها کمی بالاتر از دیگری قرار بگیرد. در این مرحله، اگر عینک پلاریزه باشد، باید انعکاس نور از سطح براق کاهش یابد و اجسام تیره‌تر به نظر بیایند.

راه کارهای تشخیص اصل بودن برندهای مختلف

در ادامه به بررسی مهمترین نکات کلیدی برای تشخص اصل بودن برندهای مختلف به صورت جداگانه خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید از هر کدام از برندهای زیر را دارید، حتما به نکات آنها توجه داشته باشید.

۱- تشخیص عینک آفتابی اصل برند اوکلی

تشخیص عینک آفتابی اصل برند اوکلی
اوکلی (Oakley) با شعار “همه چیز می‌تواند بهتر شود” فعالیت خود را آغاز کرده و در تمام زمینه‌های فعالیت خود این اصل را رعایت می‌کند. عینک‌های آفتابی این برند نیز از این قاعده مستثنا نیستند و به واقعیت، محصولات آنها را نمی‌توان به عنوان عینک‌های معمولی در نظر گرفت. همواره در محصولات این شرکت، پیشرفت و بهبود قابل مشاهده است که نشان دهنده کیفیت آنهاست.

برای تشخیص عینک آفتابی اصلی از برند عینک اوکلی، به دو نکته زیر توجه داشته باشید.

  1. بررسی فریم عینک: بررسی کنید که آیا عینک‌های آفتابی اورجینال برند اوکلی دارای لوگوی شرکت بر روی دسته هستند و آیا دارای کد شناسایی SKU می باشند. مدل های قدیمی این عینک‌ها با عدد صفر آغاز شده و مدل های جدید با حرف انگلیسی O نشان داده شده‌اند.
  2. پد بینی عینک آفتابی را مشاهده کنید: در عینک اورجینال اوکلی، پد استفاده شده از جنس پلاستیک بسیار نرم و اسفنجی است، در حالی که پد عینک‌های تقلبی از جنس لاستیک و بسیار سخت است.

۲- تشخیص عینک آفتابی اصل برند کاررا

این برند ایتالیایی از سال ۱۹۵۶ وارد بازار شده است و یکی از برترین‌ها در زمینه عینک‌های آفتابی اسپرت است. عینک کاررا (Carrera) به‌طور قابل توجهی سبک و مقاوم است و از نظر ظاهری کاملاً مناسب و راحت می‌باشد. برای تشخیص عینک‌های آفتابی اصلی عینک کررا اصل، به دو نکته مهم می‌توانید توجه کنید:

  • منطقه داخلی بازوی فریم را بررسی کنید. علاوه بر لوگوی شرکت، در دسته فریم این عینک‌ها، احتمالاً مشخصات کشور تولید کننده مانند ایتالیا، اسلوونی یا چین هم درج شده است که تحت لیسانس شرکت اصلی عمل می‌کنند.
  • جستجو کنید تا لوگوی شرکت را پیدا کنید. عینک آفتابی اورجینال شرکت کارا دارای یک لوگو روی عدسی عینک است و اغلب نماد UV Protection نیز در قسمت پایین عدسی مشاهده می‌شود.
فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
    سبد خرید فروشگاه
    برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
    فروشگاه
    0 مورد سبد خرید