300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

مقالات

معرفی ۵ سبک محبوب انواع عینک آفتابی مردانه

انواع عینک آفتابی مردانه

یک جفت عینک آفتابی عالی می تواند استایل شما را از خوب به فوق العاده عالی تبدیل کند. همه عینک های آفتابی برابر نیستند. بسیاری از آقایان یک جفت را به طور تصادفی انتخاب می کنند و فقط به دنبال عینکی هستند که با همه‌ی لباس‌ها و انواع چهره‌ها مطابقت داشته باشد و به زیبایی ظاهری آن‌ها کمک کند.

یک انتخاب اشتباه در عینک آفتابی ممکن است تأثیر منفی بر اعتماد به نفس و ظاهر کلی شما داشته باشد. برای اینکه در عینک های آفتابی خنده دار به نظر نرسید، باید از انتخاب عینک آفتابی‌هایی که به شما می‌آیند و متناسب با سلیقه و استایل شما هستند، اطمینان حاصل کنید.

تعداد زیادی عینک آفتابی برای مردان وجود دارد که محبوبیت آن ها در حال افزایش است و منتظر هستند تا امسال توسط شما استفاده شوند. ما در این مقاله انواع عینک آفتابی مردانه در سال ۲۰۲۴ را گردآوری کرده ایم.

آناتومی عینک آفتابی

برای اینکه بدانید چگونه عینک آفتابی مردانه بخرید، باید اصطلاحات اولیه را بدانید، ابتدا بهتر است اجزای تشکیل دهنده عینک آفتابی مردانه که بر نحوه تناسب و ظاهر آن بر روی صورت شما تأثیر می گذارد، را بشناسید.

آناتومی عینک آفتابی

  1. نوار بالا (Top Bar): نواری که قسمت بالایی لنزها را از طریق پل پیوند می‌دهد. همه عینک‌ها این نوار را ندارند. عینک‌های مدل کلاسیک خلبانی معمولاً دارای یک نوار بالایی متمایز هستند.
  2. پل (Bridge): بخشی از عینک است که روی بینی قرار می‌گیرد و وزن فریم را تحمل می کند. پل در تعیین سازگاری و مناسب بودن فریم عینک با چهره شما نقش مهمی دارد.
  3. پدهای بینی (Nose Pads): قطعات پلاستیکی متصل به قسمت داخلی فریم. آن ها راحتی را فراهم و به ثابت نگه داشتن عینک شما کمک می کنند.
  4. حاشیه فریم (Frame Rim): فریم اولین چیزی است که باید به آن نگاه کنید زیرا استایل عینک شما را تعیین می کند.
  5. دسته عینک (Temple): دسته‌ها از نزدیکی گونه‌ها شما شروع شده و به سمت عقب و گوش‌ها کشیده می ‌شوند. آن ها باعث نگهداری عینک آفتابی در موقعیت می‌شوند و از ‌جاجایی آن ها جلوگیری می‌کنند.
  6. انتهای دسته عینک (Temple Tip): پوشش پلاستیکی یا سیلیکونی انتهای دسته‌ها را می‌پوشاند. این پوشش‌ها اطمینان از راحتی فراهم می‌کنند و فشار عینک آفتابی را که بر روی بالای گوش‌های شما قرار دارد، کاهش می‌دهند.
  7. لولا (Hinge): باز و بسته شدن دسته‌های عینک را تنظیم می‌کنند تا عینک به طور دقیق و راحت بر روی چهره شما قرار گیرد.
  8. مفصل (Joint): این بخش از عینک مسئول اتصال دسته‌ها به قسمت لبه قاب عینک است.

انواع عینک آفتابی مردانه 

عینک آفتابی فقط یک اکسسوری مد نیست. به عبارتی دیگر آن ها تنها برای جلوه‌دهی به استایل یا زیبایی استفاده نمی‌شوند. آن ها بیانی از شخصیت و بازتابی از سبک شما هستند. در ادامه انواع عینک آفتابی‌های مردانه و انواع مختلف آن ها که در صنعت مد مردانه جا افتاده‌اند، را مورد بررسی قرار داده ایم.

۱- سبک های کلاسیک 

این عینک‌های آفتابی مدل‌هایی هستند که از قدیم الایام استوار و پایدار بوده و در زمان های مختلف تاریخ مد مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته‌اند.

  • عینک آفتابی خلبانی 

عینک آفتابی Aviator با طراحی شیک خود، ظاهر کلاسیکی را ارائه می دهد که فراتر از زمان است. عینک آفتابی خلبانی از انواع عینک آفتابی مردانه است و برای مردان مدرنی که به دنبال نوستالژی هستند، عالی است. عینک آفتابی خلبانی با لنزهای منحصر به فرد به شکل قطره‌ای و قاب‌های نازک فلزی، نمونه‌ای کلاسیک از زیبایی همیشگی هستند. در ابتدا برای خلبانان در دهه ۱۹۳۰ طراحی شده بودند، اما Aviator ها از ریشه‌های کاربردی خود فراتر رفته‌اند و به عنوان یک عنصر اصلی در کمد لباس هر مردی تبدیل شده‌اند. جذابیت جهانی آن ها در توانایی آن ها برای انطباق آسان با هر لباس است، که سطح بی‌نظیری از چندکاره بودن را ارائه می‌دهد.

 

  • عینک آفتابی ویفرر (Wayfarers)

عینک آفتابی ویفرر (Wayfarers)

عینک آفتابی ویفر، با شکلی که به سه گوشه نزدیک است و لبه‌هایی که نسبت به عینک‌های دیگر ضخیم‌تر هستند، آن ها را به یک عنصر جذاب تبدیل کرده است.
این عینک ابتدا توسط شرکت Ray-Ban معرفی شده و به طور کلی با سبک معاصر مرتبط می باشد. لبه‌های دقیق و تیز در طراحی فریم عینک و زوایای مختلف و شیب‌های قابل مشاهده در طراحی لنزهای عینک باعث اضافه شدن جذابیت به ظاهر آن شده است و برای مردانی که دوست دارند با استفاده از عینک آفتابی، سبک خاصی را نشان دهند، انتخاب محبوبی است.

  • عینک آفتابی گرد (Round)

عینک آفتابی گرد (Round)
عینک آفتابی‌های گرد، با ظاهری شیک با انواع مختلفی از اشکال چهره منطبق هستند. عینک آفتابی‌های گرد، از انواع عینک آفتابی مردانه هستند که با سبک کلاسیک، نمادی از خلاقیت و استعداد هنری می باشد. خمیدگی‌های تقارنی و نرم آن ها باعث می‌شوند که چهره‌ افراد زاویه‌دار، گردتر به نظر بیایند و به افراد یک ظاهر شیک ببخشد. عینک آفتابی‌های گرد از گذشته تا به امروز همیشه مورد توجه و استفاده‌ی افرادی مانند موسیقی‌دانان، هنرمندان، و دیگر افراد بوده‌اند و در دوره‌های مختلف تاریخ، به طور مکرر به عنوان یک روند مدی دوباره به مد روز بازگشته‌اند.

 

۲- ترندهای مدرن و معاصر 

این فریم ها جدیدترین ترندهای مدی را منعکس می‌کنند و به افرادی که به دنبال عینکی مدرن یا به روز هستند، جذاب است.

  • عینک آفتابی فریم D

عینک آفتابی فریم D

عینک‌های D-frame از انواع عینک آفتابی مردانه با طراحی خاص و برجسته‌ای که دارند، مناسب برای افرادی هستند که می‌خواهند با استفاده از ظاهرشان پیامی را انتقال دهند و توجه را به خود جلب کنند. استفاده از عینک‌های D-frame با طراحی جسورانه و جدیدتر، می‌تواند تأثیری بر ترندها و مد روز داشته باشد

عینک آفتابی فریم D با شکل مستطیلی انتخاب جسورانه ای برای مردان مدرن است. آن ها ترکیبی منحصر به فرد از سبک و عملکرد را ارائه می دهند و پوشش کامل چشم را برای رانندگی یا فعالیت های خارج از منزل فراهم می کنند. فریم‌های D طراحی متمایزی دارند که آن‌ها را از دیگر سبک‌ها متمایز می‌کند و برای مردانی که دوست دارند برجسته باشند، انتخابی عالی است.

  • عینک آفتابی تخت

عینک آفتابی تخت

عینک‌های Flat-top یک ظاهر قدرتمند و پر از اعتماد به نفس را به ارمغان می‌آورند که با سلیقه‌های مدرن مردان امروزی همخوانی دارد. عینک آفتابی تخت با خط صاف در سراسر ابرو، طراحی آن‌ها به نظر جدید و پرانرژی می‌آید و با جریانات مدرن هماهنگ است. این طراحی براق حس قدرت و قاطعیت را منتقل می‌کند، که برای کسانی که می‌خواهند بیانیه‌ای جسورانه داشته باشند، عالی است.

عینک‌های Flat-top، که اغلب در رویدادها و پیش‌نمایش‌های مد دیده می‌شوند و توسط مشاهیر پوشیده می‌شوند. این عینک ها به همراه لباس‌های رسمی و غیر رسمی، زیبایی و جذابیتی خاصی را افزوده و با جریانات مدرن همخوانی داشته باشد. آن‌ها ویژگی‌های صورت تعادل و تضادی را ایجاد می‌کنند که استایل منحصر به فرد کاربر را بیشتر برجسته می‌کند.

  • عینک آفتابی مستطیلی

عینک آفتابی مستطیلی
عینک آفتابی مستطیلی از انوع عینک آفتابی مردانه با طراحی منظم و ساختارمندشان، جذابیتی مدرن را به همراه دارند که با هر دو نوع لباس رسمی و غیررسمی ست می‌شوند. عینک آفتابی مستطیلی با ویژگی های خود می‌تواند مکمل صورت‌ های گرد باشد طول دهد و جلوه ای ساده ایجاد کند. این عینک‌ها از فریم‌هایی با طراحی ظریف و باریک تا طراحی‌های برجسته و پهن تر متنوع هستند. می‌توانید انتخابی کنید که به سلیقه و نیاز خودتان بیشتر متناسب باشد، بدون اینکه به زمینه و مناسبت خاصی محدود شوید.

  • عینک آفتابی Double Bridge / Brow Bar

عینک آفتابی Double Bridge / Brow Bar
عینک آفتابی با دو پل یا نوار پل (که به آنها Double Bridge یا Brow Bar نیز گفته می‌شود)، که دارای یک پل دوتایی منحصربفرد هستند. استفاده از این نوع عینک‌ها می‌تواند یک بیانیه مدرن، را برای فرد نشان دهد و استایل او را تکمیل کند.

این نوع عینک‌ها از انواع مختلفی از شکل‌ها تولید می‌شوند که برندهای مختلفی از جمله برند Lindberg Optical نیز این عینک‌ها را عرضه می‌کنند. این شکل‌ها شامل خلبانی و فریم‌های گرد با پل دوتایی که ظرافت بیشتری به آن اضافه می‌کند می‌ باشد.

طراحی پل دوتایی فقط یک جذابیت زیبایی شناختی نیست. اغلب پشتیبانی و ساختار اضافی را برای فریم ها فراهم می کند.

مطالعه بیشتر: نکات و ترفندهای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

۳- جذابیت و شیک‌پوشی قدیمی و رترو 

این استایل‌ها احساسات و حس نوستالژی را به یاد می‌آورند و یک جذابیت خاصی از نظر تاریخی یا هنری دارند.

  • عینک آفتابی خط ابرویی

عینک آفتابی خط ابرویی
عینک‌های خط ابرویی یکی دیگر از انواع عینک آفتابی مردانه است که با فریم برجسته، یک ظاهر متمایز و منحصربه‌فرد ارائه می‌دهند که به حساسیت‌های زیبایی مردانه اشاره می‌کند.

عینک‌های خط ابرویی، که با فریم جسورانه‌شان که از خط ابروی کاربر پیروی می‌کند، به یک ترکیب از الگوی قدیمی و شیک‌پوشی مدرن می‌پردازند. این طرح بر خطوط ابرو تأکید می کند و تأثیر بصری قابل توجهی ایجاد می کند که توجه را به چشم ها جلب می کند.

عینک‌های آفتابی خط ابرو که اغلب با ترکیبی از مواد مانند فلز برای فریم پایین و پلاستیک ضخیم برای بالا ساخته می‌شوند، ظاهری شیک و اصیل را هر مجموعه لباس اضافه می کند. این عینک‌ها که در نیمه قرن بیستم محبوب شدند و در سال‌های اخیر دوباره مورد توجه قرار گرفته‌اند، برای افراد با اشکال مختلف صورت مناسب هستند.

 

  • عینک آفتابی Teashade

عینک آفتابی Teashade
عینک‌های Teashade، با طراحی ظریف و خلاقانه‌ای که دارند، برای افرادی که از پذیرش سبک منحصر به فرد خود بدون ترس لذت می‌برند، یک انتخاب شاداب و جذاب هستند.

عینک آفتابی Teashade که با نام «عینک جان لنون» نیز شناخته می‌شود، عینک‌های آفتابی کوچک و گردی هستند. این عینک‌ها نه تنها یک ابزار مد را ارائه می‌دهند بلکه نماینده ایده‌ها و ارزش‌هایی مانند استقلال فکری، انحراف از نقش‌های معمول و بیان خلاقیت و هنر هستند. این عینک ها از انواع عینک آفتابی مردانه یک انتخاب جسورانه برای مردان شیک پوش می باشند و ظاهری منحصر به فرد را ارائه می دهند.

۴- اسپرت و کاربردی

این عینک ها در درجه اول برای فعالیت در فضای باز و سبک زندگی فعال طراحی شده اند:

  • عینک آفتابی Wraparound

عینک آفتابی Wraparound
عینک آفتابی Wraparound با پوشش گسترده خود، محافظت و استایلی را برای کسانی که به دنبال ظاهری پویا و اسپرت هستند، فراهم می‌کند.

عینک آفتابی Wraparound، یکی از انواع عینک آفتابی مردانه پرطرفدار است. همانطور که از نامش پیداست، با پوشش گسترده خود پوشش کاملی در برابر نور خورشید ایجاد کند. این عینک آفتابی برای ورزش و فعالیت های خارج از منزل ایده آل است و محافظت عالی در برابر اشعه UV و تابش خیره کننده ارائه می دهد. آن ها همچنین مورد علاقه مردانی هستند که سبک زندگی فعال تر را ترجیح می دهند.

  • عینک آفتابی Shield

عینک آفتابی Shield
عینک آفتابی Shield، با طراحی لنز یک‌ قسمتی خود، جذابیت منحصر به فردی را ارائه می‌دهند که باعث متمایز شدن فرد در هر جمع می‌شود.

عینک آفتابی شیلد به دلیل عدسی بزرگ و یک تکه‌ که روی هر دو چشم قرار دارد و اغلب تا دو طرف صورت کشیده می‌شود، متمایز می باشند. طراحی جسورانه و چشمگیر این عینک‌ها، یک ظاهر پیشتاز و ورزشی به فرد می‌دهد و همچنین حفاظت کاملی را در برابر اشعه‌های مضر UV و تابش نور فراهم می‌کند.

عینک آفتابی شیلد که یکی دیگر از انواع عینک آفتابی مردانه است اغلب در فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌های خارج از منزل دیده می‌شوند، برای انجام کارها به صورت عملی طراحی شده‌اند اما به استایل و زیبایی هم توجه کرده‌اند. طراحی پیچیده‌ای که دارند اطمینان می‌دهد به راحتی بر روی چهره نگه داشته شوند و مناسب برای فعالیت‌هایی با شدت بالا هستند.

۵- انتخاب های منحصر به فرد و جسورانه

این سبک ها برای کسانی است که جرات متفاوت بودن دارند و می خواهند بیانیه ای قوی داشته باشند:

  • عینک آفتابی گربه ای

عینک آفتابی گربه ای
عینک آفتابی Cat Eye یک سبک زنانه است که به لطف جذابیت هیجان‌انگیز خود جایگاهی را در مد مردانه باز کرده است. عینک آفتابی با طراحی شبیه چشم‌های گربه، می‌تواند به هر لباسی جلوه‌ای دراماتیک و جالب ببخشد. این نوع عینک برای مردانی که به جرات و تفاوت پذیری دارند، انتخاب عالی است.

  • عینک آفتابی بزرگ

عینک آفتابی بزرگ
عینک‌های بزرگ، با ابعاد بزرگی که دارند، یک ظاهر نمایشی و جذابیتی مدرن را ایجاد می‌کنند. این ظاهر نمایشی قابلیت جلب توجه را دارند و جذابیت مدرن را بازتاب می‌دهد.

عینک‌های بزرگ، که به دلیل فریم‌ها و لنزهای بزرگشان شناخته می‌شوند، اظهاریه جسورانه در مد را ایجاد می‌کنند. این عینک‌ها باعث می‌شوند که فرد احساس شیک و لوکس کردن استایلش را داشته باشد و بازگو کننده یک استایل زیبا و شیک مانند آنچه در دوران طلایی هالیوود بوده است، می‌شوند. علاوه بر جذابیت زیبایی شناختی، عینک های آفتابی بزرگ علاوه بر اینکه از انواع عینک آفتابی مردانه پرطرفدار محسوب می شوند، محافظت جامع تری در برابر نور خورشید دارند و ناحیه بزرگ تری از صورت را می پوشانند.

 

  • عینک آفتابی بدون فریم

عینک آفتابی بدون فریم
عینک آفتابی بدون فریم با طراحی مینیمال خود، ظرافتی ساده و کم حجم را ارائه می دهد که مکمل هر ظاهری است.

عینک‌های آفتابی بدون فریم یا بدون لبه، یکی از انواع عینک آفتابی مردانه است که طراحی مینیمالیستی و مدرنی را ارائه می‌دهند و در آن لنزها مستقیماً بدون فریم اطراف به پل یا دسته متصل می‌شوند. این طراحی، به فرد این امکان را می‌دهند که زیبایی طبیعی خود را بدون پنهان شدن زیاد نمایان کند

عینک‌های آفتابی بدون فریم که اغلب به دلیل تناسب سبک و راحتی آن انتخاب می‌شوند، به طور ظریفی به زیبایی ظاهر فرد افزوده و توجه را به خود جلب می‌کنند، بدون اینکه بر جلوه چهره زیادی تأثیر بگذارند. این عینک آفتابی که در اشکال و رنگ های مختلف لنز موجود است، مناسب کسانی است که سبکی براق و ساده را ترجیح می دهند.

 

انواع سبک فریم عینک آفتابی مردانه

  1. فول فریم: لنزهای این عینک‌ها به طور کامل درون یک قاب فلزی یا پلاستیکی قرار دارند و یک ظاهر محکم و کلاسیک را به فرد می‌بخشند.
  2. نیمه فریم: با قرار دادن فقط بخشی از لنز درون فریم، این سبک زیبایی منحصر به فردی را ارائه می دهد، اما ممکن است نیاز به دقت بیشتری داشته باشد.
  3. بدون فریم: لنزها به طور مستقیم به دسته‌های عینک متصل می‌شوند و ظاهری شیک و مدرن ارائه می دهند. اما با این حال، این نوع عینک‌ها نیاز به مراقبت دقیق و حساسیت بیشتری دارند.

مواد مورد استفاده در فریم ها

مواد مورد استفاده در فریم های عینک آفتابی

عینک آفتابی مواد مختلفی دارد، از پلاستیک و استات گرفته تا فلز.

  • پلاستیک قالب‌گیری شده: فریم‌های پلاستیکی شکل‌داده شده، با چندین رنگ مختلف در دسترس هستند و گزینه‌ای قابل دسترس برای بسیاری از افراد ارائه می‌دهند، همچنین این فریم‌ها انعطاف‌پذیر و با هزینه مناسبی هستند.
  • استات: این فریم‌ها کیفیت بالاتر و انعطاف بیشتری نسبت به پلاستیک‌های معمولی دارند. همچنین، می‌توانند به گونه‌ای طراحی شوند که ظاهر سفارشی و منحصر به فردی داشته باشند.
  • فلز: فریم‌های فلزی به خاطر قابلیت تنظیم آن‌ها مطابق با نیازها و اندازه‌های فرد و مقاومتشان در برابر زنگ زدگی شناخته شده‌اند و یک ظاهر پیشرفته و شیک ارائه می‌دهند. با این حال، ممکن است دوام کمتری داشته باشند و دارای قیمت بالاتری باشند.
  • مواد طبیعی: برای افرادی که به دنبال یک ظاهر طبیعی و دست‌ساز هستند، فریم‌هایی که از شاخه بوفالو، پوست لاک‌پشت یا چوب ساخته شده‌اند، گزینه‌های منحصر به فرد و لوکسی را ارائه می‌دهند، اگرچه معمولاً هزینه بیشتری دارند.

نکات انتخاب انواع عینک آفتابی مردانه

  • شکل صورت: درک شکل صورت فرد می تواند انتخاب فریم هایی را که مکمل ویژگی های طبیعی هستند راحت تر کند. اگر علاقه مند هستید که در ارتباط شکل صورت و فریم مناسب عینک اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید مقاله راهنمای جامع انتخاب فریم عینک براساس فرم صورت را مطالعه کنید.
  • نیازهای سبک زندگی: افرادی که فعالیت‌های شدیدی انجام می‌دهند، به دنبال عینک‌هایی هستند که از مواد مقاوم ساخته شده‌ باشد تا با شرایط سخت مقابله کنند، در حالی که افرادی که به دنبال جلب توجه هستند، از عینک‌هایی با طراحی‌های منحصر به فرد استفاده می‌کنند تا استایل خود را نشان دهند.
  • محدودیت های بودجه: از پلاستیک ارزان قیمت تا مواد طبیعی با کیفیت بالا، انواع فریم‌ها برای تنوع بودجه‌های مختلف وجود دارد.
  • آگاهی از ترند: به این معنا که فریم انتخابی شما به‌طور همزمان با روندهای فعلی مطابقت دارد و هم قابلیت برقراری استایل مدایم و ماندگار را داراست.

گزینه های لنز برای عینک آفتابی مردانه

تنوع بسیار زیادی از لنزهای مختلف را که برای اهداف مختلفی مانند استفاده در عینک‌های آفتابی مناسب هستند، فراموش نکنید. انتخاب لنز مناسب برای عینک آفتابی مردانه پس از معاینه چشم، تصمیمی حیاتی است که بر سبک، دید و راحتی تأثیر می گذارد. در ادامه یک راهنمای جامع برای گزینه های مختلف لنز موجود است:

۱- مواد لنز: استحکام و شفافیت

  1. شیشه نوری: لنزهای شیشه ای نوری که به دلیل دید بدون اعوجاج شناخته شده اند، بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال شفافیت و دوام هستند. آن ها در برابر خط و خش مقاومت می کنند و آن ها را به گزینه ای طولانی مدت تبدیل می کنند.
  2. لنزهای پلاستیکی: لنزهای پلاستیکی ضخیم به پوشش خاصی برای مقاومت در برابر خراش و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیاز دارند. آن ها یک جایگزین مقرون به صرفه ای هستند.
  3. پلی کربنات: ایده آل برای سبک زندگی فعال می باشد، لنزهای پلی کربنات نازک اند اما در عین حال مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربه ایجاد می کنند و از بسیاری از مواد دیگر پیشی می گیرند.
  4. لنز SR-91: تلفیقی از کیفیت و استحکام، لنزهای SR-91 شفافیت شیشه نوری را با انعطاف پذیری پلی کربنات، همراه با ۱۰۰ درصد محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ترکیب می کند.

۲- رنگ ‌های لنز: زیبایی‌شناسی و عملکرد

انواع رنگ لنز
رنگ لنز فراتر از سبک است، اما بر روی دید شما تأثیر می گذارد. رنگ های مختلف لنز ظاهر را تغییر می دهد و بر نحوه درک نور توسط چشم ها تأثیر می گذارد.

  • خاکستری: لنزهایی که تأثیر کمی بر روی رنگ‌ها دارند و باعث می‌شود تفاوت بین نقاط مختلف به صورت واضحتری مشخص شود.
  • زرد/نارنجی: این لنزها باعث می‌شوند که تفاوت بین رنگ‌ها واضح‌تر بشود، که برای روزهای ابری و دارای نور کمتر، بسیار مناسب است.
  • قهوه ای/کهربایی: با بهبود کیفیت نور، این رنگ ها برای شرایط نوری مختلف انعطاف پذیر هستند.
  • سبز: با فیلتر کردن نور آبی و کاهش درخشش، رنگ سبز برای چشمان آرام‌بخش است.
  • بنفش/قرمز: با مسدود کردن نور آبی، رنگ‌های قرمز باعث افزایش کنتراست می‌شوند و ظاهری جسورانه اضافه می‌کنند.
  • آبی: فیلتر نور سفید، لنزهای آبی در افزایش تشخیص رنگ منحصر به فرد هستند.

مطالعه بیشتر: راهنمای انتخاب بهترین رنگ عینک آفتابی

۳- پوشش لنز: محافظت و سبک

تولیدکنندگان اغلب پوشش‌های خاصی را به لنزها اضافه می‌کنند و عملکرد آن ها را افزایش می‌دهند.

  1. لنزهای پلاریزه: برای کسانی که زمان خود را در نزدیکی آب یا برف می گذرانند ضروری است، این لنزها تابش نور از سطوح بازتابنده یا عینک پلاریزه را به حداقل می رساند.
  2. فتوکرومیک: لنزهای فتوکرومیک با نور تغییر می کند، در نور شدید خورشید تیره شده و در شرایط نور کمتر روشن می‌شوند.
  3. لنزهای گرادیانت: لنزهای گرادیانی که از بالا به پایین کم‌رنگ‌تر می‌شوند، شیک هستند و برای رانندگی کاربردی هستند.

سبک عینک آفتابی مردانه

سبک عینک آفتابی مردانه
هر فردی می‌تواند عینکی را پیدا کند که با سلیقه و استایل شخصی او سازگار باشد.

وقتی صحبت از انتخاب بین انواع عینک آفتابی مردانه می شود، به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس بسیار مهم است. با ذهنیت خود (عینکی که برایتان خوب و جذاب است) پیش بروید و عینکی را انتخاب کنید که احساس خوبی به شما بدهد. اگر می‌توانید کیفیت بهتری را تهیه کنید، این کار را بکنید. سرمایه گذاری روی یک عینک آفتابی باکیفیت تضمین می کند که آن ها برای سال ها دوام می آورند و در هر مرحله از راه، استایل و محافظتی را برای شما به ارمغان می آورند.

اگر شما به زیبایی کلاسیک عینک‌های خلبانی علاقه‌مندید، یا به طراحی مدرن عینک‌های D-frame، یا به طراحی جذاب عینک‌های کلابمستر، یعنی شما از سبک و طرح این انواع عینک‌ها لذت می‌برید یا به آن‌ها علاقه‌مندید. دنیای سبک‌ها و شیکی‌های عینک آفتابی مردانه، یک گنجینه از سبک و اصالت است.

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
    سبد خرید فروشگاه
    برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
    فروشگاه
    0 مورد سبد خرید