300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

مقالات

نکات و ترفندهای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار

در این مقاله، ما به هنر ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار پرداختیم و تفاوت های ظریف سبک، عملکرد و تنوع را ارزیابی کرده ایم. چه در حال قدم زدن در اتاق هیئت مدیره باشید و چه در خیابان های شهر قدم بزنید، تسلط بر هنر ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار نه تنها به معنای ایجاد یک بیانیه مد نیست، بلکه باعث ایجاد اعتماد به نفس و جلوه ای منحصر به فرد می شود.

از جمله پیشنهادات ما برای ست کردن عینک آفتابی مناسب کت و شلوار، طرح های کلاسیک و همیشگی مانند خلبانی یا ویفر است که خطوط تمیز یک کت و شلوار خوش دوخت را تکمیل می کنند. نکته مهمی که در این بین باید در نظر بگیرید رنگ و جنس کت و شلوار و عینک آفتابی است تا از انسجام ظاهر خود اطمینان حاصل کنید. برای موقعیت‌های رسمی، فریم‌های براق و با رنگ خنثی را انتخاب کنید که به‌طور یکپارچه با لباس‌های شما ترکیب می‌شوند.

برای مراسمات غیررسمی‌تر، می‌توانید از فریم عینک های پررنگ‌تر یا فریم‌های طرح دار استفاده کنید. در نهایت، ست کردن عینک آفتابی با یک کت و شلوار فقط برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید نیست، بلکه بیانیه ای از تنوع و ظرافت است که ظاهر کلی شما را بهبود می بخشد.

انتخاب عینک آفتابی بر اساس شکل صورت

قبل از نحوه ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار، دانستن شکل و اندازه صورت عامل اساسی در تعیین بهترین نوع عینک آفتابی است.

به جای اینکه میلیون‌ها جفت فریم را به‌طور تصادفی امتحان کنید، بهتر است از شکل چهره‌تان برای انتخاب عینک مناسب استفاده کنید تا انتخاب‌های خود را به صورت موثر‌تری محدود کنید. شما می توانید با تطبیق فریم با فرم صورت خود از حدس و گمان در انتخاب عینک آفتابی ایده آل برای خود اجتناب کنید. اگر نمی دانید چه فرمی را باید در نظر بگیرید، از یک دوست بخواهید که در تصمیم گیری به شما کمک کند.

۱- صورت گرد

عینک آفتابی مناسب صورت گرد
اجزای صورت گرد دارای منحنی است و زاویه ندارد. گونه های پهن یکی از علائم قطعی صورت گرد است. شما به فریم هایی نیاز دارید که گونه های شما را کوچک کنند، نه برجسته. عینک آفتابی شما باید به جای ایجاد انحنای بیشتر، کمی زاویه به صورت شما اضافه کند.

می‌توانید با فریم‌هایی که بزرگ هستند و روی شقیقه‌ها قرار می‌گیرند، صورت خود را لاغر و کشیده کنید. چهره‌های گرد بهترین ترکیب با فریم‌های مربعی، مستطیلی یا به شکل حرف D دارند و صورت گرد را به طور متوازن‌تر و زیباتر به نظر می‌آورند. اگر شکل صورت شما هم دایره ای شکل هست، می توانید با مطالعه مقاله بهترین عینک برای صورت گرد، بهترین انتخاب عینک طبی و یا آفتابی را متناسب با صورت خود داشته باشید.

۲- صورت بیضی شکل

عینک آفتابی صورت بیضی
چهره‌های به شکل بیضی مانند چهره‌های گرد هستند، اما درجه برجستگی آن‌ها به اندازه چهره‌های گرد نیست. آن‌ها نسخه‌ی کشیده تر نسبت به چهره‌های گرد دارند.

استفاده از عینک‌هایی که فریم یا قسمت زیرین عدسی‌های آن ها به طور مشخص در نزدیکی چشم‌ها و گونه‌ها قرار دارد باعث می‌شود تمرکز بیشتری بر روی طول چهره شما و ممکن است شما را به طور ناخواسته بلندتر نشان دهد. به طور دقیق‌تر، این نوع عینک‌ها ممکن است طول چهره را تا حدی زیاد کنند که در نتیجه ممکن است ارتفاع ظاهری چهره شما افزایش یابد، که ممکن است باعث نامطلوب بودن ظاهر شما شود.

عینک آفتابی Aviator یا D-frame برای این فرم صورت بهتر عمل می کند.

۳- صورت مربع شکل

عینک آفتابی مناسب صورت مربع شکل
صورت مربعی با خط فک قوی، با پیشانی پهن و استخوان گونه مشخص می شود. حاشیه‌ها یا مرزها بسیار واضح و مشخص هستند. افرادی که چهره‌ی مربعی دارند، می‌خواهند که در عینک‌های خود بخشی از منحنی‌ها یا انحناها را شامل شوند تا تعادل به ویژگی‌های چهره‌ی خود اضافه کنند.

استفاده از فریم‌های کوچکتر می‌تواند کمک کند تا ظاهر فرد را به طور متناسب حفظ کند و از آن جلوگیری شود که عینک‌ها ویژگی‌های فرد را زیاد کنند یا آن را نامتناسب کنند. استفاده از فریم‌های کوچکتر می‌تواند منجر به ظاهری متناسب‌تر و بهتر برای فرد شود و از عینکی که بیش از حد چشم‌گیر شوند یا به ظاهر فرد ضربه بزنند جلوگیری کند.

فریم خلبانی، فریم‌های گرد یا D شکل بهترین گزینه‌ها برای صورت مربعی شکل هستند.

۴- صورت قلب شکل

عینک آفتابی مناسب صورت قلب شکل
اگر فک باریک با پیشانی پهنی دارید، فرم صورت شما به شکل قلب است. بهتر است از فریم های بزرگ خودداری کنید و از فریم های کوچک یا حتی متوسط استفاده کنید. شما فریم هایی می خواهید که صورت شما را کشیده تر کند. فریم هایی مانند خلبانی های D شکل یا با اندازه متوسط، این کار را انجام می دهند.

۵- صورت مستطیل شکل

عینک آفتابی مناسب صورت مستطیل شکل
صورت های مستطیلی بلند و کشیده بدون زوایای زیاد هستند. به دلیل طولانی بودن طرح کلی این صورت، بهتر است به سمت لنزهای کوتاه تر جذب شوید. از فریم های کوچک به هر قیمتی اجتناب کنید. آنها در چهره شما گمشده به نظر می رسند. چهره های مستطیلی با فریم های گرد یا خلبانی به بهترین وجه نمایش داده می شوند.

مطالعه بیشتر: راهنمای جامع انتخاب فریم عینک براساس فرم صورت

بهترین انواع عینک آفتابی مردانه با کت و شلوار

عینک ‌های آفتابی معمولاً به عنوان یک عنصر سرگرمی و تفریحی در زمان‌های آفتابی در نظر گرفته می‌شوند، اما در واقع وظایف و کاربردهای آن ها گسترده‌تر و متنوع‌تر است. آن ها ابزار مهمی برای راحتی و محافظت از چشمان شما هستند.

انواع زیادی از عینک های آفتابی تولید می شوند، اما هر نوع عینک آفتابی با کت و شلوار خوب به نظر نمی رسد. با انتخاب نادرست عینک آفتابی، از ظاهر حرفه‌ای خود دور نشوید یا آن را کم‌ارزش نکنید. در ادامه برخی از محبوب ترین استایل ها و نحوه پیدا کردن فرم مناسب برای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار آورده شده است.

۱- ویفرر (Wayfarers)

این شکل کلاسیک یکی از معروف‌ترین و آیکونیک‌ترین موارد برای ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار است. این عینک‌ها از نظر ظاهر، جذابیتی ساده دارند که برای همه قابل درک است. آن ها به سرعت به عنوان نمادی از الگویی شیک و با سلیقه شناخته می‌شوند. Wayfarers در طیف گسترده ای از رنگ ها و سفارشی سازی عرضه می شوند. انتخاب و استفاده از این عینک‌ها با هر سبک یا لباسی بسیار ساده و آسان است. این نوع عینک‌ها بیشترین جذابیت را بر روی چهره‌های بیضی یا مستطیلی دارند و زیبایی آن ها را بیشتر به نمایش می‌گذارند.

 

۲- خلبانی (Aviator)

این فریم ها در اصل برای خلبانان جنگنده آمریکایی طراحی شده بودند. این شکل عینک به اندازه‌ای محبوب و رایج شده است که بیشتر افراد می‌توانند بلافاصله این شکل را تشخیص دهند، که این امر آن را به یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها تبدیل کرده است. این فریم های فلزی براق و مینیمال هستند. این عینک‌ها با خطوط ساده و تمیزی که دارند، یک سبک کلاسیک و شیک را به وجود می‌آورند.

عینک آفتابی Aviator تقریباً هر ظاهری را کامل می کند و برای صورت های مربعی، بیضی و قلبی شکل مناسب هستند.

 

۳- عینک آفتابی رترو مربع (Retro-Square)

این عینک آفتابی گربه ای دارای شکل لنز جعبه مانند است. آن ها به دلیل فریم‌ها و بازوهای بسیار ضخیمشان قابل شناسایی هستند. عینک‌های آفتابی رترو مربع در طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند و برای اکثر اشکال صورت جذاب هستند. این سبک بسیار پیشرو در مد است و به طور چشمگیری امتیاز تیپ شما را افزایش می‌دهد. عینک آفتابی رترو مربع در اکثر صورت ها جذاب است اما برای صورت مستطیلی بهتر است.

 

۴- ابرویی (Browline)

این عینک آفتابی گزینه ای بسیار سبک را ارائه می دهد. فریم آن ها در بالای عدسی‌ها بسیار ضخیم است، اما در پایین حاشیه نازکی دارند. این ویژگی باعث برجسته شدن آن ها می‌شود و ظاهر خاصی را به آن ها می‌بخشد. عینک‌های خط ابرو یک ظاهر قدرتمند و مردانه ایجاد می‌کنند. این عینک‌ها دارای یک فریم ضخیم در بالای عدسی‌ها هستند که به حاشیه ابروها شباهت دارد. بنابراین، برای داشتن یک ظاهر مناسب، این عینک‌ها باید به درستی روی چهره قرار گیرند.

اگر بخش بالایی از ابروی شما بیشتر از فریم عینک باشد، به احتمال زیاد آن عینک برای شما کوچک است. برای داشتن یک مطابقت مناسب، فقط بالاترین نقاط ابروی شما باید قابل مشاهده باشند. این اطمینان می‌دهد که عینک به درستی روی چهره شما قرار گرفته است و به شما کمک می‌کند تا از انتخاب صحیحی برای شکل چهره‌تان اطمینان حاصل کنید.

عینک آفتابی Browline برای صورت های بیضی و لوزی مناسب است.

 

۵- گرد (Round)

اگر به دنبال چیزی هستید که به شما کمک کند در بین دوستان خود متمایز شوید، عینک آفتابی گرد یک راه بسیار آسان برای انجام این کار است.

انواع مختلفی از عینک آفتابی گرد وجود دارد. دایره‌ای فقط به شکل لنزها اشاره دارد و فریم می‌تواند انواع مختلفی از شکل‌ها و طرح‌ها را داشته باشد. عینک آفتابی گرد برای صورت های بیضی یا مربعی مناسب است.

 

۶- کلاب مستر (Clubmaster)

کلاب مسترها نوعی از سبک Browline هستند. آن ها با یک فریم بالایی برجسته تر، معمولاً از پلاستیک و یک پل بین دو لنز که معمولاً از فلز هستند، طراحی شده اند. یک جفت کلابمستر همیشه شیک، مدرن و قابل توجه است. اگرچه ممکن است با یک لباس روزمره خوش‌تیپ به نظر بیایند، اما یک کت و شلوار می‌تواند افزونه‌ی کاملی برای عینک کلابمستر باشد.

عینک آفتابی Clubmaster برای صورت های بیضی، گرد و مستطیل بهترین است.

 

۷- نیم فریم/گرد (Semi-Rimless / Round)

این نوع عینک‌ها بازگشتی به مدل‌ها و سبک‌های گذشته را نشان می‌دهند. این نوع عینک‌ها به عنوان ترکیبی از فریم ‌های دایره‌ای، browline و aviator ظاهر می‌شوند، که یک ظاهر مدرن و متفاوت و مد روز را ایجاد می‌کنند. عینک‌ های نیم فریم توانسته‌اند هم ظاهری شیک و مدرن داشته باشند و هم ظاهری متناسب و حرفه‌ای که می‌تواند برای محیط‌های کاری مناسب باشد. این عینک ها دوام یک فریم قوی را همراه با وزن سبک عینک بدون فریم ارائه می دهند.

عینک آفتابی نیم فریم برای افرادی که صورت های مربعی، الماسی یا قلبی شکل دارند مناسب تر است.

نکاتی که باید هنگام ست کردن عینک آفتابی با کت و شلوار در نظر بگیرید

هنوز نکاتی وجود دارد که برای اطمینان از خرید عینک مناسب کت و شلوار مهم و اصولی هستند. در ادامه چند ایده نهایی در مورد عینک آفتابی وجود دارد.

۱- اندازه گیری کت و شلوار خود را به درستی انجام دهید

عینک آفتابی مناسب کت و شلوار

حتی با استفاده از هر میزان لوازم جانبی اگر کت و شلوار مناسبی نداشته باشید، زیبایی و شکوه یک لباس خوب را از بین می‌برید. به همین ترتیب، یک انتخاب نادرست در عینک آفتابی می‌تواند تمام زحمات شما برای انتخاب یک لباس خوب را از بین ببرد و جلوه‌ی اصلی آن را تخریب کند.

انتخاب عینک آفتابی با شکل مخالف چهره‌تان معمولاً برای شما ظاهری جذاب و جلب کننده‌تر به ارمغان می‌آورد.

۲- فریم و عینک آفتابی با کیفیت بالا را انتخاب کنید

شکل فریم‌های عینک تنها یک جزء با اهمیت از عینک نیست. فریم‌هایی که با کیفیت و با دقت ساخته شده‌اند، به شدت به راحتی و مقاومت کمک می‌کنند. به عبارت دیگر، کیفیت ساخت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا به راحتی و ماندگاری عینک کمک می‌کند.

به علاوه، کیفیت خوب در مقابل کیفیت ضعیف به راحتی قابل تشخیص است. لنزهای با کیفیت نیز محافظت بهتری از چشم دارند.

مطالعه بیشتر: راه های تشخصی عینک اصل و با کیفیت

۳- رنگ عینک آفتابی باید با کت و شلوار شما مطابقت داشته باشد

به این فکر کنید که عینک آفتابی خود را با رنگ کت و شلوارتان به همان روشی که کراوات خود را انجام می دهید، هماهنگ کنید. لازم نیست رنگ آنها یکسان باشد، اما باید مکمل یکدیگر باشند. استفاده از رنگ‌های متعادل ریسک کمتری دارند. اگر شما از فریم‌های فلزی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که با سایر لوازم فلزی دیگری که در حال استفاده هستید هماهنگ باشد.

مطالعه بیشتر: آشنایی با انواع رنگ های عینک آفتابی

عینک آفتابی که نباید با کت و شلوار استفاده کرد

لطفاً از عینک‌های ورزشی، عینک‌هایی با طراحی wraparound و عینک‌هایی که دارای لوگو هستند، خودداری کنید. همچنین، از استفاده از فریم‌هایی با رنگ‌های پررنگ برای محیط‌های ساحلی و تفریحی استفاده کنید.

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
    سبد خرید فروشگاه
    برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
    فروشگاه
    0 مورد سبد خرید