300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

مقالات

معرفی ۸ مورد از انواع عینک آفتابی زنانه | + نقدها و بررسی‌ها

انواع عینک آفتابی زنانه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا عینک آفتابی اینقدر مهم است؟ عینک آفتابی ممکن است آخرین اکسسوری باشد که قبل از خروج از خانه به چشم می زنید، اما همه ما قبول داریم که بیشترین تاثیر را بر ظاهر می گذارد. انتخاب یک جفت عینک آفتابی زنانه با سبک و مدلی شیک و مدرن می‌تواند ظاهر شما را بهبود بخشیده و باعث شود که استایل شما به یک سطح جدیدی از جذابیت برسد.

انواع عینک آفتابی زنانه در طول زمان تغییر می‌کند. مدل‌های مختلف عینک نیز به طور متناوب محبوبیت پیدا می‌کنند و بعداً جای خود را به مدل‌های دیگر می‌دهند. در برخی سال‌ها، عینک‌های خلبانی محبوبیت بیشتری دارند، اما در سال های دیگر، عینک‌های خط ابرویی ممکن است مورد توجه قرار گیرند. سال ۲۰۲۴ زمانی است که روند‌های مد عینک آفتابی زنان بسیار جذاب و پرطرفدار است.

با تغییرات پیوسته در روند مد عینک آفتابی، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا با آخرین روندها و مدل‌های عینک آفتابی زنانه آشنا شوید و برای عینک بعدی خود انتخاب بهتری داشته باشید. تمام گرایش ها و سبک های انواع عینک آفتابی زنانه در سال ۲۰۲۴ عبارتند از:

  • عینک آفتابی بزرگ
  • عینک آفتابی گربه ای
  • عینک آفتابی گرد
  • عینک آفتابی آینه ای
  • عینک آفتابی هندسی
  • عینک آفتابی خلبانی
  • عینک آفتابی لاک پشتی

قبل از اینکه درباره انواع عینک آفتابی زنانه اشاره کنیم ابتدا نکاتی درباره چگونگی مدل دادن به عینک آفتابی صحبت کرده ایم.

نکاتی درباره چگونگی استایل دادن به عینک آفتابی شما

مایکل کورس، طراح مشهور، معتقد بود که وقتی احساس خوبی داشته باشید، کل روز شما تغییر خواهد کرد. خانم‌ها با استفاده از مدل‌ها و سبک‌های مختلف عینک، از ذوق و سلیقه شخصی خود برای انتخاب عینک استفاده می کنند و از آن‌ها لذت می برند.

عینک آفتابی ترند به عنوان یک اکسسوری در نظر گرفته می شود. این اکسسوری یک ابزار مخفی است که می تواند لباس شما را از معمولی به کلاسیک تبدیل کند. اما، آیا می‌دانستید که واقعاً راه‌هایی برای استایل دادن به عینک آفتابی‌تان وجود دارد؟ در ادامه ۳ نکته برای شما معرفی کرده ایم:

  • پوشیدن برای ایجاد تاثیر: برای هر مناسبت، یک عینک مد مناسب وجود دارد. برای مثال، اگر برای یک ناهار یا یک مهمانی در کنار استخر می‌روید، باید از عینکی که با مناسبت هماهنگ باشد استفاده کنید.
  • ترکیب و تطبیق: اگر تصمیم به یک لباس ساده با رنگ‌های خنثی گرفته‌اید، با استفاده از عینک‌های آفتابی طرح‌دار و مد روز، کمی جذابیت به آن اضافه کنید. ترکیبی از بافت ها، چاپ ها و الگوها فقط آن را بهتر می کند.
  • از منطقه امن خود خارج شوید: اگر تمام عمر خود را با استفاده از یک عینک آفتابی خاص گذرانده اید، از تغییر نترسید. ممکن است در ابتدا سخت باشد، اما تعداد زیادی عینک آفتابی شیک و منحصر به فرد برای استفاده توسط شما وجود دارد!

بهترین عینک آفتابی برای زنان چیست؟

فصل تابستان به عنوان یک زمان مناسب برای لذت بردن از زندگی و تجربه کردن لحظات خوش با دوستان تلقی می‌شود. انتخاب یک عینک آفتابی مدرن و جذاب برای خرید می‌تواند بسیار جذاب و الهام‌بخش باشد، از آنجا که لیست انواع عینک آفتابی زنانه بلندبالا است، بهترین عینک‌های آفتابی برای زنان را از جدیدترین استایل‌ها و روندهای عینک آفتابی امسال گردآوری کردیم.

۱. عینک آفتابی بزرگ

عینک آفتابی زنانه بزرگ
عینک آفتابی بزرگ همانند مدل‌ها و طرح‌های قدیمی در حال پیدایش و رواج در خیابان‌های پایتخت‌های مد جهان است. این نوع عینک‌ها در میان زنان به عنوان عینک‌های با کیفیت و جذاب شناخته می‌شوند.

عینک‌های بزرگ در حال حاضر مد جدیدی هستند که به عنوان بخشی از بهترین عینک آفتابی برای زنان در نظر گرفته می شود. پوشیدن لباس‌هایی که بزرگ و گشاد هستند از سبک خیابانی الهام گرفته‌اند. ممکن است شامل لباس‌های بزرگ و گشاد، لباس‌های شلواری و تی‌شرت‌های بزرگ باشد. علاوه بر این، انتخاب عینک‌های آفتابی مدرن و متناسب با این سبک نیز بسیار مهم است. این سبک به‌طور خاص برای بروز و جلوه دادن به پوشش انتخاب می‌شود.

چند سال پیش، افراد حتی به فکر این نبودند که در مد از اندازه‌های بزرگتر استفاده کنند. اما اکنون، ترند‌های مد جدید ممکن است شما را متعجب کنند. در حال حاضر، استفاده از اندازه‌های بزرگتر در مد پذیرفته‌تر شده است و افراد به آن روی آورده اند. عینک آفتابی بزرگ زنانه در صورت های مستطیل، لوزی، قلب، بیضی و گرد بسیار عالی به نظر می رسد. برندهایی مانند عینک ریبن و Olivia Palermo در چنین گرایش ها و سبک هایی برتری دارند.

 

۲. عینک آفتابی گربه ای

عینک گربه ای زنانه

وقتی کیفیت یک عینک آفتابی برای زنان بالا باشد، آن عینک به عنوان یکی از بهترین عینک‌ها شناخته می‌شود. عینک‌های طرح گربه‌ای نیز همین تأثیر را برای شما دارند. این عینک‌ها با جزئیات پیچیده و متفاوتی، ظاهر شما را به روز کرده و به شما کمک می‌کند تا با اظهارات غیرخودآگاهی دیگران سبک خود را نشان دهید.

فریم ‌های گربه‌ای احتمالاً پس از فریم‌های خلبانی دومین شکل قدیمی‌ از بین عینک‌ها هستند، اما هنوز هم بهترین عینک‌های آفتابی برای زنان محسوب می‌شوند. تا به امروز، آن‌ها انتخاب اول برای عینک‌های مد روز زنان هستند. این فریم از انواع عینک آفتابی زنانه در صورت های گرد، بیضی، مربع، مستطیل، قلب، مستطیلی و الماسی عالی به نظر می رسد.

 

۳. عینک آفتابی گرد

عینک آفتابی گرد

آیا آماده‌اید فصل تابستان را با استایلی جذاب و مدرن آغاز کنید؟ دنیای مد همیشه در حال حرکت است و ترندهای جدید به سرعت پدیدار می‌شوند. بنابراین، شما باید همیشه آگاه باشید و با آخرین ترندها همگام شوید.

در مورد عینک‌های آفتابی نیز، همه انواع و فریم‌ها با ظاهر مدرن دوباره به مد باز گشته اند. بنابراین شما می‌توانید انتخاب‌های جذابی داشته باشید که با مد روز همخوانی داشته باشد. برای داشتن یک عینک کمی شاداب و جذاب، شما می‌توانید دومین عینک خود را عینک گرد از لیست انواع عینک‌ آفتابی برای زنان انتخاب کنید.

عینک آفتابی گرد در صورت های مستطیلی، مربعی، الماسی و قلب عالی به نظر می رسد.

اگر به دنبال عینک آفتابی اورجینال و مطابق با ترند روز هستید، پیشنهاد ما جست و جو در سایت آرمانی ویژن است. فروشگاه بزرگ آرمانی ویژن مجموعه بسیار بزرگی از عینک های آفتابی اورجینال و عینک های طبی در انواع مختلفی از برندها برای راحتی مشتریان خود گردآوری کرده است. ویژگی بسیار جذابی که آرمانی ویژن را از سایر فروشگاه های اپتیکال متمایز کرده است، استفاده از تست آنلاین عینک با کمک ابزار هوش مصنوعی می باشد. شما می توانید انواع زیادی از عینک ها چه طبی و چه آفتابی بر روی صورت خود امتحان کنید.

در دوران قدیم، افراد علاقه‌مند به نشان دادن استعداد‌ها و سلایق خود در زمینه مد و لوازم جانبی بودند. ترندهای مد در این دوره در اوج بودند و همه تلاش می‌کردند که با آخرین سبک‌ها، از جمله عینک‌های آفتابی، هماهنگ باشند و به روز باشند.

اگر می‌خواهید برای جفت بعدی عینک زنانه‌تان تغییراتی ایجاد کنید، بهتر است به سمت رنگ های جذاب بروید و ما به شما قطعاً پیشنهاد می‌دهیم که عینک‌های کوچک گرد زنانه که در زیر ارائه شده است را مشاهده کنید. ما تضمین می‌کنیم که این عینک‌ها به سرعت به عینک‌هایی که برای تابستان انتخاب می‌کنید، تبدیل خواهند شد. این اتفاق به دلیل این است که این عینک‌ها جزو بهترین عینک‌های آفتابی برای زنان هستند.

 

۴. عینک آفتابی شفاف

عینک آفتابی شفاف
عینک‌های شفاف حال و هوای خاصی به تابستان امسال می‌دهند. به همین دلیل است که آنها در لیست انواع عینک آفتابی زنانه قرار گرفتند. لوازم جانبی نقش مهمی در تکمیل لباس دارند، بنابراین عینک‌های آفتابی مدرن نیز در بازار موجود هستند و به انتخاب‌های مدرن و شیک شما اضافه می‌شوند.

این عینک آفتابی زنانه در صورت های مستطیل، مربع، الماس، قلب بسیار عالی به نظر می رسد.

 

۵. عینک آفتابی هندسی

عینک آفتابی هندسی

اگر شما به دنبال عینکی با طراحی یا شکل‌های هندسی جالب هستید، این انتخاب ممکن است برای شما مناسب باشد و پیشنهاد می‌شود که در این مورد اطلاعات بیشتری بدست آورید.

قانون شماره یک خودآرایی چیست؟ قانون اول در خودسازی و انتخاب استایل شخصی این است که از ترندهای مدرن استفاده کنید و سپس با اضافه کردن ظاهر خودتان، آن را به سلیقه و استایل شخصی خود تبدیل کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید استایل منحصر به فرد خود را به وجود بیاورید.

شما می توانید این کار را با لباس، عینک یا هر دو انجام دهید! فریم های هندسی یکی از بهترین انواع عینک آفتابی زنانه برای امسال است. اگر می خواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید، عینک آفتابی هایی که در زیر به شما پیشنهاد شده را در نظر بگیرید

بیایید عمیق تر به دنیای هندسی عینک شیرجه بزنیم. هر فریم هندسی عینک برای نشان دادن بخش منحصر به فرد شخصیت شما طراحی شده است. بنابراین، طراحان عینک می توانند از هر جا و هر کسی الهام بگیرند.

این عینک آفتابی زنانه در صورت مستطیل، مربع، الماس، قلب، بیضی و مستطیلی به نظر می رسد.

۶. عینک آفتابی خلبانی

عینک آفتابی خلبانی
اگر شما قصد دارید عینک‌های آفتابی مد را برای مدت زمان طولانی بپوشید، نیاز به عینک‌های با کیفیت خوب دارید. وجود زیادی مواد با کیفیت بالا برای تولید عینک آفتابی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهتر به نظر برسید و عینک‌هایتان نیز مدت زمان طولانی‌تری دوام بیاورند.

وجود زیادی مواد با کیفیت بالا برای تولید عینک آفتابی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهتر به نظر برسید و عینک‌هایتان نیز مدت زمان طولانی‌تری دوام بیاورند. انتخاب قالب یا طرح عینک‌های آفتابی بسیار مهم است و باید با سلیقه و شکل صورت شما سازگار باشد. به نظر شما عینک‌های خلبانی چطورند؟

این عینک‌های مد روز، ابزارهایی هستند که از دهه ۱۹۳۰ مشهود شدند و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. عینک‌های خلبانی با وجود گذشت زمان، همچنان در صدر مانده اند و مورد توجه قرار می‌گیرند. این عینک های آفتابی به طور خاص از عناصر سنتی و کلاسیک الهام گرفته‌اند اما به شکلی مدرن و جدید ارائه شده‌اند. این ویژگی باعث می‌شود که شما از میان جمع برجسته و متمایز شوید.

عینک آفتابی خلبانی زنانه در صورت های بیضی، الماسی، گرد، مستطیلی، مربعی و صورت قلب عالی به نظر می‌رسد.

۷. عینک آفتابی لاک پشتی

عینک آفتابی لاک پشتی

یکی از ترندهای مد روز در این فصل از انواع عینک آفتابی زنانه، عینک آفتابی لاک پشتی است. رنگ لاک پشتی بسیار محبوب است و به ظاهر روزمره شما زیبایی می بخشد. عینک آفتابی لاک پشتی در صورت های بیضی، گرد، قلب و صورت الماسی عالی به نظر می رسد.

چگونه می‌توانیم عینک آفتابی مناسب را برای شکل صورت خود انتخاب کنیم؟

عینک آفتابی به جزئی مهم و اساسی برای صورت شما تبدیل می‌شود که بدون آن، صورت شما کامل نمی‌شود. شما باید شکل فریم مناسبی را انتخاب کنید که مناسب صورت شما باشد. برای این کار باید فرم صورت خود را بدانید. فرم صورت شما می تواند گرد یا بیضی باشد و شکل فریم مطابق با آن تغییر می کند.

عینک نباید برای صورت شما خیلی بزرگ باشد به طوری که تقریباً تمام قسمت های خوب صورت شما را بپوشاند. در عین حال نباید خیلی کوچک باشند تا ظاهری کودکانه به شما بدهند. ممکن است شما قبل از انتخاب بهترین شکل عینک، مجبور باشید مجموعه گسترده از گزینه‌ها را انتخاب کنید و مقایسه‌ای انجام دهید.

قبل از اینکه عینک آفتابی خود را انتخاب کنید، باید فرم صورت خود را بشناسید. اگر فرم صورت شما گرد است، انتخاب عینک‌هایی با عرض بیشتر می‌تواند به ظاهر چهره گرد شما کمک کند و تعادل را به آن ببخشد. این نه تنها صورت شما را متعادل می کند، بلکه آن را باریک می کند تا به شکل بیضی نزدیک شود. عینک گربه‌ای و عینک خلبانی مهم‌ترین انتخاب‌ها هستند. اگر علاقه مند هستید که در مورد عینک های مناسب صورت های گرد بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین عینک برای صورت گرد (مرد و زن) را مطالعه کنید.

اگر صورت بیضی دارید، ممکن است به سراغ یک عینک آفتابی روشن‌تر بروید. فریم ها باید عرضی برابر با صورت شما داشته باشند به طوری که قسمت بالایی موازی با ابروهای شما باشد. عینک هایی که حجیم به نظر می رسند ممکن است برای صورت مناسب نباشند.

فرم صورت مستطیلی در قسمت پایین پهن تر است. پهنای پیشانی و فک یکسان است. عینک آفتابی فریم بزرگ برای این نوع صورت مناسب است. لنزها باید فریم نازکی داشته باشند و با رنگ پوست مطابقت داشته باشند.

در مقاله ای جداگانه به طور مفصل به انواع فرم صورت و عینک های مخصوص هر نوع فرم صورت پرداخته ایم که با مطالعه آن اطلاعات جامعی انتخاب فریم عینک براساس فرم صورت بدست خواهید آورد. بعد از یافتن نوع فرم صورت خود می توانید در وب سایت آرمانی ویژن با کمک ابزار تست عینک آنلاین عینک مد نظر را بر روی صورت خود مشاهده کنید.

مواردی که باید در انواع عینک آفتابی زنانه جستجو کنید

موارد زیر چند ویژگی است که خانم ها باید در یک عینک آفتابی به آن نگاه کند:

  • اندازه فریم: اندازه فریم باید متناسب با چهره شما باشد. در غیر این صورت، هیچ فایده ای ندارد که پول خود را برای عینک آفتابی گران قیمت خرج کنید.
  • کیفیت لنز: عینک آفتابی فقط ابزاری برای مد نیست، بلکه باید از تابش مضر خورشید نیز محافظت کند. لنزها نیز بخش مهمی از عینک آفتابی هستند.
  • ماندگاری: عینک‌ های آفتابی باید یک مشکل اصلی ماندگاری را حل کنند تا به راحتی شکسته نشوند و همه پول شما هدر نرود.
  • گارانتی: عینک آفتابی باید دارای گارانتی و تضمین اصالت محصول باشد تا حتی در صورت شکستگی بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید. این یک ویژگی اساسی عینک آفتابی است.
  • لنزهای پلاریزه: شما باید لنزهایی که دارای لایه پلاریزه هستند را استفاده کنید تا ویژگی‌های بازتاب خوبی داشته باشید. لنزهای پلاریزه قادر به تمیز کردن و تفکیک بین رنگ‌های مختلف هستند تا تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر ارائه دهند و جلوی ایجاد یک احساس از تاریکی یا ماتی در دید را بگیرند.
  • انعطاف پذیری: فریم باید انعطاف پذیر باشد تا با صورت ما سازگار شود. این ویژگی بسیار مهم است؛ در غیر این صورت، پس از برداشتن عینک، آثار لک روی صورت خواهید داشت.
  • برچسب را بررسی کنید: هر عینک آفتابی اورجینال دارای برچسبی است که نشان می دهد عینک اصل است و کپی عینک اصلی نیست.

چگونه عینک آفتابی را تمیز کنیم؟

  1. ابتدا دستان خود را با صابون یا مایع ظرفشویی بدون لوسیون بشویید.
  2. عینک خود را زیر یک جریان دائمی آب بشویید. این کار موجب می شود گرد و غبار پاک شوند و اجازه نمی دهد شیشه ها خراشیده شوند.
  3. همیشه از آب داغ پرهیز کنید، زیرا ممکن است پوشش روی لنز عینک را خراب کند.
  4. هر دو سطح را با استفاده از مایع مخصوص عینک تمیز کنید.
  5. برای خشک کردن لنزها و فریم از پارچه مخصوص استفاده کنید. پارچه باید نرم باشد و هیچ خراش روی لنز باقی نگذارد.

اگر علاقه مند هستید که در مورد نحوه اصولی و صحیح تمیز کردن عینک خود بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش گام به گام روش صحیح شست و شو عینک را مطالعه کنید.

چگونه تست کنیم که عینک آفتابی دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است؟

مهم ترین ویژگی عینک آفتابی باید این باشد که از چشم محافظت کند و از تأثیرات مخرب تابش UV جلوگیری نماید.

برخی از عینک های آفتابی، اگرچه وعده محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را می دهند، اما ممکن است محافظت لازم را نداشته باشند. برخی از آن ها ممکن است تقلبی باشند، بنابراین باید کاملاً در نظر داشته باشید که محافظت لازم را ارائه دهند. اگر عینک شما تابش های مضر خورشید را فیلتر نکند، عملا عینک شما علاوه بر اینکه جنبه تزئینی خواهد داشت برای چشمان شما مضر خواهد بود.

سوالات متداول

۱- مزایای استفاده از عینک آفتابی چیست؟

عینک آفتابی برای محافظت از چشم ها در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده می شود زیرا می تواند به چشم شما و همچنین پوست اطراف چشم آسیب جدی برساند. ترجیحاً پیشنهاد می شود که حتماً به سراغ عینک آفتابی سایز بزرگی بروید که روی صورت شما ظاهر خوبی دارد و بیشتر صورت را از نور خورشید محافظت می کند.

۲-عینک آفتابی پولاریزه چیست؟

عینک آفتابی پلاریزه آن هایی هستند که دارای لنزهای پلاریزه هستند. این لنزهای پلاریزه تابش نور خورشید را کاهش می دهند و از سطوحی مانند آب، برف و شیشه منعکس می شوند. تابش خیره کننده بر دید بیننده و ترکیب رنگ اشیا تأثیر می گذارد که تشخیص آن ها دشوار است.

در عینک های آفتابی پلاریزه، نور خورشید نمی تواند جذب شود و در جهات مختلف منعکس شود. لنزهای پلاریزه ناراحتی در دیدن اشیا را کاهش می دهند.

عملکرد اصلی لنزهای پلاریزه بستگی به فیلتر یا فیلتر چند لایه ای دارد که به عنوان یک لایه روی لنز قرار می گیرد. این فیلتر فقط به نور اجازه می دهد تا در یک جهت خاص وارد شود، نه اینکه در جهات مختلف ترکیب شود و دید شما را به هم بریزد.

در آخر…

هنگامی که وارد فصل تابستان می شوید، عینک آفتابی به بخشی جدایی ناپذیر از لباس شما تبدیل می شود. در عین حال، باید آن دسته از عینک های آفتابی را انتخاب کنید که کاملاً با فرم صورت شما مطابقت داشته باشند. بسیاری از افراد معمولاً بر روی عینک‌های آفتابی هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند و ارزش برند را در اولویت قرار می‌دهند. اما مهم است که بدانید تمام ویژگی‌هایی که عینک‌هایی که خریداری کرده‌اید ارائه می‌دهند چیست.

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
    سبد خرید فروشگاه
    برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
    فروشگاه
    0 مورد سبد خرید