300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

مقالات

مجموعه عینک سلبریتی: همه آنچه باید درباره برند عینک بازیگران بدانید

برند عینک بازیگران | آرمانی ویژن فروشگاه تخصصی عینکهای آفتابی و طبی

عینک‌ های آفتابی، مورد علاقه سلبریتی‌ها از هر برندی، همیشه به عنوان الگوی مد مورد توجه قرار می‌گیرند. افراد مشهور از اقشار گوناگون از جمله بازیگران، ورزشکاران و سیاستمداران، اغلب از مدل‌ها و برندهای خاص استفاده می‌کنند. این انتخابات تصویر آن ها را به عنوان منبع الهام برای طراحی استایل و انتخاب عینک نمایان می‌کند.

در این روزها که افراد برای موقعیت‌های مختلف از انواع عینک آفتابی و عینک طبی استفاده می‌کنند، فروشگاه آرمانی ویژن تصمیم به ارائه مجموعه‌ای از عینک‌های آفتابی و طبی مورد استفاده سلبریتی‌ها گرفته است. این اقدام به علاقه‌مندان به مد امکان می‌دهد با مطالعه این مطلب، عینک مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند و به‌طور مشابه با افراد مورد علاقه خود هماهنگ شوند.

۵ نکته که هنگام خرید عینک باید در نظر داشته باشید

قبل از اینکه به توضیح برند عینک بازیگران بپردازیم ابتدا به ۶ نکته مهم که قبل از انتخاب و خرید عینک باید در نظر داشته باشید پرداخته ایم.

  1. نوع عینک آفتابی: عینک آفتابی فقط یک لوازم جانبی مد نیست، بلکه برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه مضر UV ساخته شده است.
  2. هدف: اولین کاری که باید انجام دهید این است که هدف خود را مشخص کنید، اینکه آیا باید آن ها را به دلایل سلامتی بپوشید یا به عنوان لوازم جانبی. عینک برای هر مشکل بینایی در بسیاری از سبک‌های فریم مختلف موجود است. اگر قصد دارید از عینک فقط به عنوان یک اکسسوری استفاده کنید، هنوز هم می توانید طرح های شیک زیادی را در فریم های عینک طراحان پیدا کنید.
  3. اندازه: همیشه اندازه قاب خود را با توجه به شکل صورت خود انتخاب کنید. فریم های مربعی ممکن است فقط در برخی از انواع چهره خوب به نظر برسند. با این حال، فریم های گرد یا بیضی شکل در اکثر انواع صورت فوق العاده به نظر می رسند.
  4. فرم صورت: یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب فریم عینک، فرم صورت شماست. چندین شکل صورت مختلف وجود دارد و دانستن آن ها شما را در مسیر درست برای داشتن عینک زیبا که کاملاً مناسب صورت شما است، راهنمایی می کند.
  5. مواد: شما می دانید که عینک باید بسیار سبک وزن باشند و حداکثر راحتی را ارائه دهد تا بتوان در تمام روز استفاده کرد. فریم های بدون حاشیه بسیار سبک و بادوام هستند. فریم های فلزی با ظرافت و سبک بی نظیر خود عالی به نظر می رسند، اما از بسیاری از این فریم ها سنگین تر هستند.
  6. رنگ: رنگ های خنثی مانند آبی، بژ، قهوه ای و خاکستری مناسب و شیک هستند. فریم های مشکی بدون شک بدون توجه به سبک فریم ها همیشه شیک هستند. اگر از عینک زدن خجالت می‌کشید، فریم‌های شفاف ممکن است انتخاب عالی دیگری برای شما باشد. آن ها تقریباً با هر لباسی ست می شوند و می توانند توجه را از این واقعیت که شما عینک زده اید دور کنند.

معرفی برند عینک بازیگران معروف

۱. تام کروز در Ray-Ban خلبانی

تام کروز در Ray-Ban خلبانی

برند عینک بازیگران از جمله تام کروز ری بن می باشد. این بازیگر ستاره اکشن می‌داند چگونه این عینک‌های Ray-Ban Aviators را به خوبی به کار ببرد یا با آن ها ست شود. تام کروز به خاطر فیلم‌های پر از اکشن شناخته شده است، یکی از این فیلم‌ها سری ماموریت غیرممکن می‌باشد. او را در فیلم Top Gun نیز دیده‌ایم که در آن عینک آفتابی Ray-Ban Aviator را به چشم می‌زد.

ری بن از دهه ۱۹۳۰ وارد این تجارت شده است، زمانی که برای اولین بار ساخت «خلبانی» را آغاز کرد، که هنوز هم تا به امروز پرفروش هستند. استثنائی بودن این نوع عینک به اندازه‌ای است که هیچ برند دیگری قادر به تکرار آن نمی‌باشد. این کار توسط Bausch & Lomb آغاز شد، که مجبور بود برای نیرو هوایی ایالات متحده عینک بسازد تا به خلبانان هواپیما کمک کند از چشمان خود در برابر نور خورشید محافظت کنند. اگر شما علاقه‌مند به مد هستید، این عینک‌های سبک خلبانی برای شما حتماً ضروری هستند.

 

مزایا

معایب

اگر می‌خواهید یک ظاهر شیک و با سبک بازیگران اکشن داشته باشید، عینک‌های خلبانی برای شما مناسب هستند. تام کروز از سال ۱۹۸۶ از این نوع عینک‌ها استفاده می کند و با آن ها استایل های شیکی می سازد.

۲. کارا دلوین در عینک بربری

کارا دلوین در عینک بربری

burberry با الهام از مجموعه نمادین ترنچ، مجموعه عینک Trench را ساخت که که با روند مدی ترنچ هماهنگ شده است. کارا دلوین، هنرپیشه و مدل بریتانیایی، ترکیب استایل خود را با زرق و برق فرش قرمز ترکیب می کند و همیشه در انتخاب اکسسوری های خود دقت زیادی به خرج می دهد. کارا علاقه دارد لباس خود را با یک عینک بسیار خوب تکمیل کند. او اغلب با فریم‌های الهام‌گرفته از سبک قدیمی استفاده می کند.

عینک ‌های بربری یک گزینه شیک از طراحی ‌های دیزاینری هستند که بدون شک باعث متمایز شدن شما از دیگران خواهند شد. این عینک ها ساخته شده از استات، مقاوم در برابر خوردگی، محکم و سبک هستند.

بربری یک شرکت مستقر در لندن است که به دلیل لوازم جانبی مد، عینک آفتابی، عطر و لوازم آرایشی خود شناخته شده است و به عنوان یکی از بهترین برندهای عینک آفتابی و با ارزش ترین برندهای جهان شناخته می شود.

 

مزایا

معایب

اگر می‌خواهید جنبه دانشجویی، هوشمندانه یا مشغول فعالیت‌های علمی خود را نشان بدهید این عینک‌ها برای شما ایده‌آل هستند. راحت و شیک، یک افزونه کامل برای هر لباسی؛ حتی کارا دلووین هم تأیید می‌کند.

۳. دیپیکا پادوکن در عینک ووگ

دیپیکا پادوکن در عینک ووگ

از دیگر برند عینک بازیگران می توان به Vogue اشاره کرد. سفیر برند عینک ووگ کسی جز دیپیکا پادوکن نیست که از دنیای مدلینگ به عنوان یک بازیگر وارد شده و به عنوان یکی از زنان مشهور و محبوب هالیوود شناخته می‌شود.

عینک‌ های مشهور برند ووگ به دلیل داشتن سبک‌های مد روز، طراحی جذاب و فریم‌های شکل گربه‌ای برای زنان شناخته شده‌اند. اگر فرم صورت شما شبیه به دیپیکا پادوکن است، با آسانی می‌توانید از مدل‌ های عینک آفتابی او الهام گیری‌ کنید.

عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری برای دیپیکا پادوکن است. این بازیگر طیف گسترده ای از مجموعه ها را دارد که به سادگی دوست خواهید داشت. از هوانوردهای کلاسیک گرفته تا فریم‌های مد روز چشم گربه‌ای، مجموعه عینک‌های آفتابی او برای همه سلیقه ای پیدا می شود.

 

مزایا

معایب

دیپیکا پادوکن، سفیر ووگ، با عینک‌های مد روز و شکل گربه‌ای، در دنیای مدلینگ به نماد مد و زیبایی تبدیل شده است.

۴. جنیفر لوپز در عینک آفتابی Chloé

جنیفر لوپز در عینک آفتابی Chloé

اگر جنیفر لوپز آن را پوشیده است، مطمئن باشید که محبوب است. در اینجا می توانیم خواننده و بازیگر معروفی را با عینک آفتابی Chloé Carlina ببینیم. استفاده از عینک‌های بزرگ، علاوه بر حفظ سلامت چشمانتان، به شما امکان نمایش شخصیت خاص خود و یا طراحی فردی شما کمک خواهد کرد. علاوه بر این، عینک‌های بزرگ معمولاً به عنوان عنصری از مد و استایل شخصی شما نیز تلقی می‌شوند.

با فریم های Chloé از دیگر برند عینک بازیگران کمی جذابیت زنانه را در ظاهر روزمره خود بگنجانید. پشیمان نخواهید شد!

برند Chloé در سال ۱۹۵۲ در پاریس، فرانسه تاسیس شد و از آن زمان تاکنون هم عینک طبی و هم عینک آفتابی تولید کرده است. برند Chloé مظهر مد و تجمل است.

 

مزایا

معایب

فریم های بزرگ عینک امروزه بسیار محبوب هستند، به خصوص اگر جنیفر لوپز از آن استفاده کند. آن ها را امتحان کنید تا ببینید آیا مناسب شما هستند یا خیر.

۵. جیجی حدید در عینک آفتابی GUESS

جیجی حدید در عینک آفتابی GUESS

جیجی حدید یک مدل مد است، بنابراین جای تعجب نیست که برای مشاوره مد به او مراجعه کنیم. جیجی عینک آفتابی GUESS چشم گربه ای دارد که در رنگ های مختلف یافت می شود.

در سال ۱۹۸۱، برادران مارسیانو بنیان‌گذار GUESS شدند. بعدها GUESS به نمادی از سبک زندگی جوان، جذاب و ماجراجو تبدیل شد.

در طول دهه‌ها، کمپین‌های GUESS چهره‌های ناشناخته را به مدل‌های معروف تبدیل کردند، از جمله کلودیا شیفر، کاره اوتیس، اوا هرزیگووا، آنا نیکول اسمیت، لتیتیا کاستا، کارلا برونی و نائومی کمپبل.

امروزه GUESS علاوه بر اینکه برند عینک بازیگران است، یک برند جهانی با طیف کاملی از پوشاک و لوازم جانبی، ۱۹ شریک و ۱۷۰۵ فروشگاه در بیش از ۸۰ کشور جهان است.

 

مزایا

معایب

طراحی بی‌پایان و پیچیده ای دارد. به طور کلی این نوع عینک آفتابی یک بیانیه کامل از مد است.

۶. برد پیت در ویفرر Ray-Ban

برد پیت در ویفرر Ray-Ban

عینک آفتابی نوع خلبانی و ویفرر از محصولات برند Ray-Ban همواره توسط برد پیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بازیگر معروف و جذاب هالیوودی به استفاده از عینک‌های خاص شناخته می‌شود. با استفاده از هر نوع عینک آفتابی، برد پیت به سرعت به یک مدل پرفروش تبدیل می‌شود، زیرا این عینک‌ها با سبک و استایل پوشش او هماهنگی دارند و این را می‌توان از تصاویر او مشاهده کرد.

۷. دیپیکا پادوکن در عینک Vouge

دیپیکا پادوکن، یکی از بازیگران زن برتر بالیوود و شناخته شده جهانی است و همچنین سفیر عینک ووگ است. عینک ووگ جزو پرطرفدارترین عینک سلبریتی ها است. شما می‌توانید این بازیگر بالیوودی معروف را ببینید که با استفاده از عینک‌های آبی با فریم استاتیک، که مقاوم و راحت هستند، به رونق مد Nerdy پرداخته است. وجود دسته‌های نازکی که لوگوی مشهور یک برند را نشان می‌دهند، به شما و دیگران نشان می‌دهد که شما به جدیت به مد و فشن خودتان اهمیت می‌دهید. عینک Vouge به دلیل طراحی های مد روز و سبک های مد روز و فریم های شیک به شکل چشم گربه ای شناخته شده است.

 

مزایا

معایب

اگر کسی تمایل دارد که ظاهری Nerdy داشته باشد، این استایل بسیار محبوب است. می‌توانید با استفاده از این نوع عینک‌ها ظاهرتان را کامل کنید. دیپیکا می‌تواند به عنوان یک الگو یا نمونه برای شما عمل کند که از آن الهام بگیرید و از آن پیروی کنید.

۸. کیت میدلتون با عینک آفتابی ری بن

حتی خانواده‌های سلطنتی ری‌بن را ترجیح می‌دهند. کیت میدلتون یکی از مشهورترین و پر عکس‌ترین زنان جهان است که دوست دارد عینک Ray-Ban Wayfarers را بپوشد. Ray-Ban Wayfarer در رنگ‌های نامحدود موجود است و یک سبک کلاسیک برجسته است که برای افرادی که به مد امروزی اهمیت می‌دهند، طراحی شده است و جزو پرطرفدارترین عینک سلبریتی هاست.

Wayfarers از استات سبک وزن برای دوام و راحتی ساخته شده است، بنابراین شما می توانید آن ها را در تمام طول روز بپوشید و این عینک برای سال های زیادی باقی خواهند ماند.

 

مزایا

معایب

انتخاب عینک

چه در حال انتخاب عینک طبی باشید چه عینک آفتابی، «قوانین» خاصی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید تا عینک مناسبی که کاملاً مناسب شما باشد را انتخاب کنید.

۱. شخصیت شما

عینک شما باید کاملاً شخصیت شما را منعکس کند. می‌توانید در آخر هفته‌ها یک جفت عینک داشته باشید که جنبه اسپرت داشته باشد و یک عینک که بر روی کار شما در طول هفته تاکید دارد.

مطالعه بیشتر: شخصیت شناسی رنگ چشم؛ چگونه رنگ چشم می تواند شخصیت شما را آشکار کند؟

۲. سبک زندگی شما

اگر سبک زندگی‌ای دارید که فعالیت‌ها، علایق و ویژگی‌های شخصیتی مختلف را در بر می‌گیرد، پس عینک شما باید با هر سبک زندگی متناسب باشد. برای هر فعالیتی عینک وجود دارد.

۳. شکل صورت

هنگام انتخاب عینک، فرم صورت خود و انواع عینک هایی که با فرم صورت شما مطابقت دارند را در نظر داشته باشید.

۴. رنگ

  • رنگ های گرم پوست: اگر پوستتان زرد، برنز یا طلایی است، پوستتان گرم است. از رنگ های متضاد مانند پاستل دوری کنید. فریم های سفید و مشکی هم جذاب نیستند. در عوض، بهترین رنگ قاب برای شما سایه های قهوه ای، طلایی یا عسلی، بژ و سبز زیتونی است.
  • رنگ های سرد پوست: اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی یا آبی است، پوست شما سرد است. از رنگ‌ قاب ‌هایی استفاده کنید که نقره‌ای، سیاه، تیره، صورتی، بنفش، آبی، ارغوانی و خاکستری هستند.

چگونه می توان عینک اصلی را از ارزان قیمت تشخیص داد

افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال خرید یک جفت عینک اورجینال می باشند اما از این کار می ترسند. زیرا تفاوت بین عینک تقلبی و اصلی را نمی دانند. خرید یک محصول تقلبی می تواند بسیار آزاردهنده باشد. نام های تجاری بزرگی مانند ری بن، تام فورد، گوچی، محصولات خود را برای همیشه تکرار کرده اند. عینک یکی از پر کپی‌ترین اقلام در دنیای مد است. فریم ها می توانند های کپی با جزئیات بالا باشند.

پس چگونه تفاوت را متوجه خواهید شد؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در خرید عینک اورجینال کمک کند. از بسته بندی گرفته تا قاب، پد بینی و لوازم جانبی مانند گواهی اصالت، کارت گارانتی و دفترچه دستورالعمل. با این حال، به خاطر داشته باشید که هر برند دارای جزئیات خاص خود است که می تواند به شما کمک کند آن ها را از فیک تشخیص دهید.

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
    سبد خرید فروشگاه
    برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
    فروشگاه
    0 مورد سبد خرید