300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

300 هزار تومان تخفیف اولین خرید عینک " کد تخفیف: First " تمام عینک‌های سایت موجود و قیمت‌ها به روز می‌باشند.

مقالات

۶ عینک هوشمند تست شده برتر در سال ۲۰۲۴

عینک هوشمند

عینک‌ هوشمند در حال ورود به بازار عمومی و گسترش به فضای روزمره برای مصرف‌کنندگان عادی هستند، و فقط به دنیای فیلم‌های علمی تخیلی محدود نمی شوند. برندهای محبوبی مانند Ray-Ban، Amazon، Bose و غیره نسخه‌های خود را برای دنیای واقعی توسعه داده‌اند. خوشبختانه، برای استفاده از آن ها لازم نیست خیلی از فناوری آگاه باشید. بیشتر عینک‌های هوشمند مانند یک عینک مشخصات معمولی عمل می‌کنند، اما با زنگ‌ها و صوت های اضافی مانند صدا برای گوش دادن به موسیقی یا تماس با دوستان. برخی از عینک ها می توانند با فشار سریع یک دکمه روی فریم شما عکس و فیلم بگیرند.

اگرچه این عینک ها احتمالاً به این زودی‌ها جایگزین عینک‌های طبی شما نمی‌شوند، اما وقتی نمی‌خواهید هدفون‌های بی‌سیم خود را استفاده کنید یا می‌خواهید صدای پس‌زمینه اطراف را در حین گوش دادن به موسیقی بشنوید، ابزار مناسبی هستند.

برای یافتن بهترین عینک‌ هوشمند موجود در بازار تحقیقاتی که در موسسه Good Housekeeping انجام شد را در ادامه مطلب ارائه داده ایم. این موسسه هر کدام از عینک هایی که در زیر ارائه شده را در آزمایشگاه فناوری رسانه از نظر سهولت راه‌اندازی، راحتی و طراحی، کیفیت صدا و تصویر و همچنین سهولت استفاده مورد ارزیابی قرار دادند. آن ها در این مطالعه پژوهشی از مصرف کنندگان درخواست کرده اند که این عینک را در دنیای واقعی بزنند و بازخورد صادقانه خود را ارائه دهند. طبق مطالعات پژوهشی، اینها بهترین عینک های هوشمند در سال ۲۰۲۴ هستند.

معرفی بهترین عینک هوشمند

 

۱- Ray-Ban

مزایا

معایب

ویژگی ها و دلایل انتخاب این عینک

عینک هوشمند ری بن

اگر تمایل دارید یک جفت عینک هوشمند داشته باشید که قابلیت پخش آهنگ‌های مورد علاقه شما را داشته باشد و همچنین امکان ضبط چند ویدئو را فراهم کند، پیشنهاد می‌شود که نگاهی به برند “ری بن” داشته باشید.
این قاب‌ها دارای سبک کلاسیک و مد روز از برند Ray-Ban هستند و در طرح‌ها و ترکیب‌های رنگی مختلفی ارائه می‌شوند، نتایج تحقیقاتی نشان داد که صدا و تصویر داخلی بسیار با کیفیت می باشد. اگرچه نیاز به ورود به فیس بوک و دانلود برنامه View کمی آزاردهنده است، اما پس از تنظیم عینک، جفت شدن با دستگاه تلفن همراه کاربر بدون مشکل توانست از ویژگی‌های عینک هوشمند بهره‌مند شود. عکس‌های ضبط شده به راحتی قابل دسترسی بودند. 
مطالعه بیشتر: راهنمای جامع ترندهای عینک آفتابی سال ۲۰۲۴

این عینک برای چه کسانی مناسب است؟

این برند از عینک‌ هوشمند مناسب برای افرادی است که علاقه دارند تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، اما افراد باید در همین حین به محدودیت‌ها و احتیاط‌های مرتبط با استفاده از این تکنولوژی آگاه باشند. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن‌ها ارتقای بزرگی نسبت به سنسورهای ۵ مگاپیکسلی نسل گذشته دارد، اما این عینک‌ها هنوز هم از نظر کیفیت تصویر نمی‌توانند حتی با یک دوربین گوشی‌های هوشمند متوسط رقابت کنند و کلیپ‌های ویدیویی آن‌ها از ۶۰ ثانیه بالاتر می‌رود. آن ها مشکلات کیفیت صدای معمولی همه عینک های صوتی را نشان می دهند و دستیار صوتی متا داخلی آن ها بسیار محدودتر از الکسای آمازون است.
 

۲- Rokid Max

مزایا

معایب

چرا ما آن را انتخاب کردیم؟

عینک هوشمند Rokid Max

ما هنوز از عینک هوشمند کاملاً کاربردی و مستقل که می‌توانند محیط اطراف شما را اسکن کنند و به‌روزرسانی‌های زنده و اطلاعات متنی را بر اساس آنچه که می‌بینید ارائه دهند، فاصله داریم، اما Rokid Max و رقبای مشابه به شما این امکان را می‌دهند که حداقل از یک بازی بزرگ لذت ببرید. صفحه نمایش روشن در مقابل چشمان شما نمایان می شود. این عینک قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر را از طریق پورت USB دارد و تصویری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل برای بازی یا انجام برخی کارها ارائه می دهد.
Rokid Max به دو دلیل عینک AR مورد علاقه ما است. اول، آن ها وسیع ترین میدان دیدی را که در ۵۰ درجه دیده ایم، دارند، به این معنی که بزرگترین تصویر موجود را ارائه می دهند. دوم، آن ها تنظیمات فوکوس را برای هر چشم دارند، بنابراین می‌توانید حتی اگر نزدیک‌بین هستید، بدون خرید لنزهای اضافی، تصویر واضحی دریافت کنید.

این عینک برای چه کسانی مناسب است؟

عینک هوشمند می‌تواند به عنوان یک نمایشگر شخصی عالی عمل کند، اما برای استفاده از امکانات آن نیاز به دستگاه مناسب (یا آداپتور HDMI، لایتنینگ یا آداپتور USB-C غیر DP مناسب) و آگاهی از طراحی و قابلیت‌های آن دارید.
 

۳- Viture One

مزایا

معایب

چرا ما آن را انتخاب کردیم؟

عینک هوشمند Viture One

Viture One یکی دیگر از عینک های ویدیویی واقعیت افزوده با صفحه فوکوس است که در حال حاضر آن ها را در صدر فهرست ما در این دسته قرار می دهد. میدان دید آن ها کمی باریکتر از Rokid Max در ۴۳ درجه است، اما همچنان صفحه نمایش روشن، واضح و تناسب راحت را ارائه می دهند. آن ها همچنین کمی ظریف تر به نظر می رسند و شبیه عینک های آفتابی معمولی هستند. این عینک توانایی شفاف یا تیره شدن لنز را دارد. می‌توانید با فشار دادن یک دکمه بین این حالت‌ها جابه‌جا شوید و به شما امکان می‌دهد محیط اطراف خود را واضح‌تر ببینید.

این عینک برای چه کسانی مناسب است؟

این عینک به اندازه Rokid Max تصویر بزرگی را در مقابل چشمان شما ایجاد نمی کند، اما با داشتن قابلیت تعویض حالت عینک آفتابی و داشتن یک ظاهر مخفی‌تر، یک معامله مناسب و قابل قبول فراهم می‌آورد. این عینک‌ها مناسبند اگر بخواهید فعالیت‌ها یا دید شما به نحوی کاملاً شخصی و خصوصی باقی بمانند و به دیگران نشان داده نشود.
 

۴- Amazon Echo Frames (نسل سوم)

مزایا

معایب

چرا ما آن را انتخاب کردیم؟

عینک هوشمند Amazon Echo Frames

این عینک‌ هوشمند صوتی به طور مؤثر هدفون‌ها را در قاب خود جای می‌دهند و از درایورهای کوچکی استفاده می‌کنند تا صدا را به گوش شما منتقل کنند، بدون اینکه هدفون‌ها یا قطعات بزرگی داخل یا روی آن ها قرار گیرد. این عینک‌ها با استفاده از تکنولوژی، قابلیت ارتباط تلفنی و کنترل صوتی را بدون نیاز به دستگاه خارجی فراهم می‌کنند. Echo Frames، یک محصول از آمازون است که به شما اجازه می‌دهد از دستیار صوتی الکسا بهره‌مند شوید. میکروفون‌ این عینک‌ها همچنین بسیار واضح و کارآمد هستند. با این حال، متأسفانه کیفیت صدای آن‌ها خوب نیست.

این عینک برای چه کسانی است؟

وجود یک چالش ساده یا مسئله مهندسی وجود دارد. در مواجهه با فاصله زیادی بین درایور کوچک و گوش، صدا با کیفیتی مناسب و قدرت باس کمتر می‌شود و در نتیجه صدایی روشن و توخالی تولید می کند. فریم‌های اکو این روند را نقض نمی‌کنند، اما برای کارهای مرتبط با صدا که نیازی به باس ندارند، مانند برقراری تماس یا استفاده از الکسا، کاملاً خوب کار می‌کنند.
آمازون به‌عنوان گزینه‌ای شیک‌تر، نسخه ویژه عینک هوشمند Carrera را با همان ویژگی‌ها و لوازم الکترونیکی Echo Frames، با عینک آفتابی یا لنزهای فیلترکننده نور آبی ارائه می‌کند. 
هندزفری Echo Buds With ANC، همچنین یک محصول حاوی دستیار صوتی الکسا است و همچنین از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است. این هندزفری با کیفیت صدای بهتری نسبت به Echo Frames ارائه می‌دهد و تقریباً با نصف قیمت آن قابل دسترس است.
 

۵- Anker

مزایا

معایب

چرا ما آن را انتخاب کردیم؟

عینک هوشمند Anker

می‌توانید فریم‌های Anker Soundcore را در سبک‌های مختلف دریافت کنید و فریم‌های جلویی قابل تعویض هستند. این ویژگی آن ها را به یکی از جذاب‌ترین و قابل تنظیم‌ترین عینک‌ هوشمند در این لیست تبدیل می‌کند. قاب‌ها نسبتاً باریک می باشند که همین ویژگی باعث راحتی و سبکی عینک می شود. راه‌اندازی و اتصال به بلوتوث کار آسانی است. عینک ها بصری هستند. به عبارتی دیگر وقتی آن‌ها را می‌پوشید، به‌طور خودکار متصل می ‌شوند و وقتی آن ‌ها را بردارید، پخش موسیقی را متوقف می‌ کنند.

این عینک برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از آزمایش‌کنندگان در پژوهش اشاره کردند که صدا در خیابان‌های پر سر و صدا از بین می‌رود و بلندگوها و باس قوی‌تر می‌شوند. به طور کلی از نمایه شیک و عملکرد ساده ای برخوردارند. عینک مورد نظر یک تجربه بلوتوث استثنایی ارائه می‌دهد که افراد را به دنیای خود جلب می‌کند یا در دنیای مجازی خود قرار می‌دهد. این یک محصول فوق‌العاده و آینده‌نگر است که عملکرد آن نسبتاً ساده می باشد.
مطالعه بیشتر: انتخاب عینک متناسب با شخصیت و سبک زندگی شما

 

 

۶- XReal Air 2

مزایا

معایب

چرا ما آن را انتخاب کردیم؟

XReal Air 2 عینک هوشمند

اگر نیازی به عینک تصحیح بینایی نداشته باشید، عینک های ویدیویی AR XReal Air 2 برای شما مناسب است. عینک هوشمند AR XReal Air 2 به طور ناخودآگاه و با سبکی مدرن و جذاب طراحی شده‌اند و به راحتی می‌توانند در محیط های مختلف استفاده شوند بدون اینکه توجه زیادی به خود جلب کنند. این جمله در مورد دو نسخه مختلف از عینک های ویدیویی AR XReal Air 2 صحبت می‌کند. نسخه قرمز بسیار جلب توجه و منحصر به فرد برای این دسته از محصولات است. اما نسخه سیاه با یک پوشش مات صاف، زیاد به چشم نمی‌آید و به سادگی در محیط‌های مختلف قابل استفاده است. این عینک‌ها به طور کلی تأثیر یا احساس عینک‌های هوشمند را به کاربر ارائه نمی‌دهند.

مطالعه بیشتر: راهنمای انتخاب بهترین رنگ عینک آفتابی

این عینک برای چه کسانی است؟

این انتخاب قوی برای هر کسی است که می‌خواهد یک جفت عینک هوشمند داشته باشد که یا حتی توجهی نداشته باشد یا با یک برجستگی از رنگ روشن متمایز شود. این جمله می‌گوید که این عینک گزینه مناسبی برای هر کسی است که می‌خواهد یک جفت عینک هوشمند داشته باشد که به طور معمولی دیده شوند یا با یک رنگ درخشان برجسته شوند.

Air 2 برای کاربران نزدیک بین مناسب نیست. عینک‌ها صفحه‌های فوکوس مانند Rokid Max یا Viture One ندارند، و لنزهای تجویزی Frame of Choice، در حالی که به خوبی ساخته شده‌اند و عملکردی عالی دارند، به قیمت آن ها افزوده می شود.

 

۷- Nautica Powered by Lucyd

مزایا

معایب

چرا ما آن را انتخاب کردیم ؟ 

Nautica Powered by Lucyd

همانند Echo Frames، عینک هوشمند Nautica Powered by Lucyd دارای میکروفون و بلندگوهای داخلی است که به شما امکان می دهد به موسیقی گوش دهید، تماس بگیرید و با دستیار دیجیتال تلفن خود صحبت کنید. آن ها ساختار مقاوم تر، عمر باتری طولانی تر و هزینه کمتری نسبت به فریم های اکو دارند، اما چیزی که واقعا آن ها را از رقبا متمایز می کند یکپارچه سازی ChatGPT است. وقتی عینک با یک دستگاه iOS جفت شود، شما می‌توانید از عینک برای فراخوانی هوش مصنوعی به منظور دریافت پاسخ از طریق بلندگوهای داخلی و از طریق متن در اپلیکیشن Lucyd استفاده کنید.

برای چه کسانی است؟

اگر از ایده استفاده از ChatGPT روی صورت خود خوشتان می آید، با عینک هوشمند Nautica که توسط Lucyd بر روی فریم های اکو طراحی شده است، همراه باشید. فقط به خاطر داشته باشید که ادغام ChatGPT از زمان نگارش این مقاله فقط در iOS کار می رود و به اندازه کافی گیج کننده است که معمولاً بهتر است از طریق تلفن خود به هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، بلندگوهای Nautica از همان محدودیت‌هایی رنج می‌برند که در عینک‌های هوشمند آمازون وجود دارد، بنابراین کسانی که به کیفیت صدا اهمیت می‌دهند باید هر دو را نادیده بگیرند و یک جفت هدفون مانند Echo Buds را انتخاب کنند.

بهترین عینک هوشمند برای موسیقی و تماس

فناوری صوتی در عینک های هوشمند

فناوری صوتی بدون شک نقطه اتکا تمام عینک های هوشمند است، چرا که در اکثر مدل ها یافت می شود. عینک‌های هوشمند مجهز به صدا در واقع هدفون‌هایی به شکل عینک هستند که معمولاً درایورهای کوچکی شبیه به گوشی در قسمت شقیقه‌ها تعبیه شده‌اند تا صدا را به گوش شما منتقل کنند. با استفاده از این دستگاه‌ها، شما می‌توانید از امکانات مختلفی مثل گوش دادن به موسیقی، پاسخ به تماس‌ها، و کنترل صوتی دستگاه خود استفاده کنید.

کیفیت صدای آنها به دلیل ماهیت آکوستیک و نحوه حرکت صدا بسیار محدود است، به همین دلیل است که ما هنوز عینک هوشمند منحصراً متمرکز بر صدا را پیدا نکرده ایم که بسیار متقاعد کننده باشد. در شرایط عادی، به علت وجود فاصله بین درایورهای صوتی و گوش‌ها، صدای بیس که اغلب در فرکانس‌های پایین قرار دارد، به طور کامل از دست می‌رود و به شکل قابل توجهی در گوش قابل حضور نیست.

فرکانس‌های میانی و بالایی از صدا ممکن است به خوبی منتقل شوند، اما همانطور که در عینک‌های Bose Frames Tempo و Razer Anzu که دیگر تولید نمی‌شوند، در فرکانس های پایین چیز زیادی نمی توانید داشته باشید. همچنین، حریم شخصی شما نیز به میزان کافی حفظ نمی‌شود، زیرا صدا ممکن است به خارج نشت کند.

خرید عینک هوشمند از آرمانی ویژن

با ورود به سایت آرمانی ویژن، می‌توانید عینک هوشمند را جستجو کنید تا همه عینک‌های هوشمند موجود برای شما نمایش داده شود. در زیر از بین محصولات به محبوب ترین عینک های هوشمند موجود در سایت آرمانی ویژن اشاره کرده ایم. شما می توانید قبل از خرید این نوع عینک ابتدا با کمک ابزار تست عینک روی صورت آنلاین آرمانی ویژن آن را روی صورت خود مشاهده کنید.

نکات خرید عینک های هوشمند

هنگام خرید بهترین گوشی هوشمند، باید مواردی را در نظر بگیرید تا در مقابل هزینه‌ای که صرف می‌کنید، یک گوشی با کیفیت و کاربردی را به دست آورید. در ادامه، به مواردی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند در نظر بگیرید، اشاره می‌کنیم:

  1. کیفیت نمایشگر: به طور کلی، هرچه وضوح تصویر نمایشگر بیشتر باشد، بهتر است. این ویژگی به ویژه در صورت استفاده از یک هدست واقعیت مجازی، بسیار حیاتی است؛ زیرا کیفیت تصاویر دیجیتال به تعداد پیکسل‌های موجود در آن وابسته است. برای عینک‌هایی که به عنوان ابزارهای ورزشی استفاده می‌شوند و تنها معیارهایی مانند سرعت یا مسافت طی شده را نمایش می‌دهند، وضوح تصویر کمتر اهمیت دارد؛ زیرا متن معمولاً با تعداد پیکسل‌های نسبتاً کمی قابل خواندن است.
  2. توجه به تطابق با دستگاه‌ها: اطمینان حاصل کنید که عینکی که انتخاب می‌کنید، با سیستم عامل گوشی هوشمند شما سازگار است. اگر می‌خواهید از عینک هوشمند برای تجربه واقعیت افزوده یا مجازی استفاده کنید، ابتدا باید بررسی کنید آیا با کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما سازگار هستند یا خیر؛ این کار به منظور بهره‌مندی از توانایی اضافی کامپیوتر برای ضبط تصاویر با کیفیت بالا است.
  3. عمر باتری: عمر باتری این عینک‌ها نشان می‌دهد که برای چه مدت زمانی فعالیت خواهند کرد و چقدر می‌توانید از آنها پس از شارژ مجدد استفاده کنید. این مدت زمان به میزان استفاده و فعالیت‌هایی مانند عکس‌برداری و برقراری تماس بستگی دارد؛ به همین دلیل اکثر این عینک‌های هوشمند حافظه داخلی محدودیت دارند. برای حفظ فضای ذخیره‌سازی و پاک کردن حافظه، توصیه می‌شود عکس‌ها و ویدیوها را به صورت بی‌سیم از عینک خود به تلفن همراه خود منتقل کنید.

عینک هوشمند برای چه مواردی استفاده می شود و آیا ارزش آن را دارد؟

موارد استفاده از عینک هوشمند

عینک‌های هوشمند شباهت زیادی به عینک‌های روزمره دارند، اما برخلاف مشخصات معمولی، این عینک ها می‌توانند از طریق بلوتوث یا وای‌فای به گوشی هوشمند شما متصل شوند و ویژگی‌هایی مانند پخش صدا یا ضبط عکس و ویدیو را ارائه دهند. برخی از این عینک ها دارای ویژگی‌های واقعیت افزوده هستند که به شما اجازه می‌دهند به وسیله عینک، محتوا یا اطلاعاتی را ببینید که فراتر از صفحه نمایش مستقیم جلوی چشمانتان قرار دارد.

عینک‌ هوشمند برای هر فرد این قابلیت را دارند که در حین استفاده از هندزفری، به محیط اطراف وصل باشد. به عبارتی دیگر افراد در هر مکان و شرایطی از این عینک‌های هوشمند بهره‌مند می شوند، از جمله در محیط اداری، در حین ورزش یا حتی در حال بیرون آوردن حیوان خانگی.

بیشتر عینک‌های هوشمندی که معرفی کرده‌ایم، دارای قابلیت‌های صوتی هستند. این به این معناست در حینی که شما می‌توانید موسیقی را از طریق عینک هوشمندتان پخش می‌شود گوش دهید، چشمان خود را از تابش خورشید محافظت می‌کنید. به عبارت دیگر، این عینک‌ها همزمان با ارائه اطلاعات صوتی، امکان نگهداری راحت و محافظت از چشمانتان را فراهم می‌کنند.

یک ویژگی منحصر به فرد در مورد عینک‌های هوشمند، این است که اگر دارای قابلیت صوتی باشند، گوش‌های شما هرگز مسدود یا پوشیده نمی‌شوند، و صدای پخش شده توسط عینک به صورت مستقیم به گوش شما می‌رسد، بدون اینکه نیاز به استفاده از هدفون داشته باشید.

اگر جزو افرادی هستید که پس از چند ساعت هدفون برای شما ناراحت کننده است یا دوست دارید بتوانید در حین دویدن یا کار کردن، صدای اطراف خود را بشنوید، عینک‌های هوشمند برای شما عالی هستند. اما اگر قصد دارید از عینک هوشمند خود برای مکالمات تلفنی استفاده کنید، توصیه می کنیم از یک محیط آرام استفاده کنید. زیرا صدای باد و پس زمینه به راحتی قابل دریافت است به این علت که عینک هوشمند فاقد عایق صدا هستند. اگر عینک هوشمند شما دارای دوربین داخلی باشد، احتمالاً کیفیت آن با گوشی‌های هوشمند مدرن مقایسه نمی‌شود.

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
    سبد خرید فروشگاه
    برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
    فروشگاه
    0 مورد سبد خرید